Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

COVID-19

Izmantojot bankas pakalpojumus, rīkojies atbildīgi!

Neierastā situācija pasaulē un valstī rada arvien jaunus jautājumus arī mūsu klientu vidū. Lai palīdzētu atrast atbildes, esam vienuviet apkopojuši informāciju par mūsu pakalpojumiem, kas īpaša aktuāla tieši šobrīd.

Atceries! Visi ikdienas bankas pakalpojumi ir pieejami Swedbank mobilajā lietotnē vai internetbankā.

Šobrīd Latvijā notiek aktīva cīņa pret Covid-19. Līdz šim pret vīrusu esam aizsargājušies ar vienkāršām, bet efektīvām metodēm, tomēr, mazinoties ierobežojumiem un atsākot darba gaitas, jāturpina būt piesardzīgiem. Lai apturētu vīrusa izplatību, ir izstrādāta lietotne “Apturi Covid”, kuru aicinām ikvienam lejupielādēt savā mobilajā telefonā. Dati lietotnē ir šifrēti un privāti. Lietotni nodrošina Slimību profilakses un kontroles centrs. Plašāka informācija par lietotni aplūkojama www.apturicovid.lv.

Ikdienas naudas lietu pārvaldīšanai piemērota būs mobilā lietotne:

  • veic maksājumus
  • aplūko konta atlikumu
  • sagatavo naudas pieprasījumu
Uzzināt vairāk

Plašākai naudas lietu pārvaldīšanai iesakām izmantot internetbanku:

  • pārvaldi kartes un maksājumus
  • piesaki e-rēķinus
  • izvēlies kreditēšanas produktus
  • iegādājies apdrošināšanu

Vari atjaunot to pats ar pasi vai eID, neizejot no mājām ja:

  • Smart-ID kontam beidzas derīguma termiņš
  • esi nomainījis viedierīci
  • vēlies mainīt PIN kodus, vai pāriet uz augstāku Smart-ID konta līmeni
Uzzināt vairāk

Lai izvairītos no jebkādas iespējamās vīrusa izplatības, par ikdienas pirkumiem aicinām norēķināties ar:

Atbildes uz deviņiem no desmit jautājumiem par bankas pakalpojumiem iespējams atrast šeit.

Ja tomēr atbilde nav atrodama, autorizējies internetbankā un uzdot jautājumu čatā vai nosūti bankas ziņojumu.

Pašlaik vizītes filiālē pie mūsu finanšu konsultantiem pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

  • Iepērkoties internetā, veic norēķinus ar bankas karti, naudas pārskaitījumu internetbankā vai ApplePay. Lai norēķinātos ar brīvprātīgajiem palīgiem, naudas pārskaitījums būs universālākais un pieejamākais risinājums.
  • Ja ar palīdzības piegādātāju abi izmantojat Swedbank mobilo lietotni, savstarpējos norēķinus ērti nokārtot ar naudas pieprasījuma palīdzību, ko brīvprātīgais palīgs var atsūtīt īsziņā, e-pastā vai Whatsapp – maksātājam lietotnē norēķināšanās dati tiks ielasīti automātiski.

Ja neizmanto datoru, viedtālruni un internetu:

  • Ja tev ir bankas norēķinu karte, tad pēc palīdzības nepieciešamāko pirkumu piegādē vērsies pie Samariešu apvienības brīvprātīgajiem pa tālruni 2 66 02 002. Samariešu apvienībai ir pieejami pārnēsājamie bankas norēķinu termināļi, lai par piegādātajām precēm varētu samaksāt ar karti pie savām namdurvīm. Svarīgi atcerēties – karti drīkst lietot tikai tās īpašnieks! Ja kartes termiņš tuvojas beigām, internetbankā vai zvanot 67444444 var pieteikt jaunās kartes saņemšanu savā pastkastītē.
  • Maksājuma veikšanā iesaisti internetbankas papildlietotāju jeb uzticamības personu. Uzticamības personai, visbiežāk ģimenes loceklim, ir tiesības ar saviem internetbankas identifikatoriem (Smart-ID vai kodu kalkulatoru) piekļūt klienta kontam, lai tajā veiktu pārskaitījumus. Ja līdz šim piekļuves tiesības nav sakārtotas un veselības stāvoklis to ļauj, jāieplāno filiāles apmeklējums (ja papildlietotājs nav Swedbank klients, abiem jānāk kopā). Lai parūpētos par veselībai drošu filiāles apmeklējumu, ārkārtas situācijas laikā konsultācijas notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta internetbankā.
  • Ja neviena no uzskaitītajam iespējām nav piemērota tavai situācijai, zvani Swedbank konsultāciju centram pa tālruni 67444444 – bankas speciālists atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs atrast katram klientam piemērotākos risinājumus.

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Ja neatrodi atbildes šajā lapā, dodies uz Biežāk uzdoto jautājumu sadaļu un seko aktualitātēm arī blog.swedbank.lv, kur mūsu eksperti komentē šī brīža aktualitātes un dalās ar noderīgiem padomiem.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Papildini savu uzkrājumu līdz gada beigām

Tā vari palielināt 20% nodokļa atmaksas summu jau 2025. gadā.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.