Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Apvienojam spēkus, lai darbi turpinātos!

Apvienojam spēkus, lai darbi turpinātos!

Viss par to kā izveidot e-veikalu no “nulles”.
Tavs partneru un zināšanu komplekts vienuviet!

Izveido savu
E-veikalu

Apvienojam spēkus, lai darbi turpinātos!

Viss par to kā izveidot e-veikalu no “nulles”.
Sākot no platformas izvēles, norēķiniem un piegādēm līdz pat reklāmai. Tavs partneru un zināšanu komplekts vienuviet!

E-veikala izveide
E-veikala izveide

Ja neesi tirgošanas “smagsvars”, aiztaupi naudu un laiku programmēšanai!

  • Mozello platformā pieejamas visas svarīgākās funkcijas e-veikala izveidei paša spēkiem.
  • Mozello parūpēsies par domēna reģistrāciju un hostingu.
  • Izvēlies piemērotāko sagatavi, ievadi nepieciešamo informāciju un tavs e-veikals ir gatavs!

Biežāk uzdotie jautājumi par e-veikala izveidi

  • Dators ar interneta pieslēgumu.
  • Pamata datorprasmes.
  • Kvalitatīvi produktu attēli un apraksti.
  • Vēlme ieguldīt vismaz dažas stundas brīva laika (kvalitatīvam rezultātam vēlams vairākas dienas).
  • Motivācija un vēlme iedziļināties, lasīt un mācīties, jo pamācības un materiāli ir brīvi pieejami.

Ar Mozello sākt veidot e-veikalu var bez maksas, bet nopietnam rezultātam būs vajadzīgs abonements.

Veidojot e-veikalu pēc individuāla pasūtījuma, minimālā investīcija kvalitatīvam rezultātam būs €2000 - €3000 un tas visdrīzāk ietvers tikai dizainu un tehnisko risinājumu - teksti, attēli, mēneša uzturēšanas maksa utt. tāpat nāks klāt papildus.

  • Finanšu ieguldījums ir niecīgs, var sākt bez maksas.
  • Pilna kontrole par izveides procesu.
  • Nav nekur jādodas, nekas jākomunicē.
  • Labojumus un papildinājumus var veikt saviem spēkiem 24/7.
  • Nav riska pazaudēt izstrādē ieguldīto, ja bizness neizdodas.

Atšķirībā no ārzemju konkurentiem:

  • Mozello piedāvā labu klientu servisu latviešu, krievu un angļu valodā.
  • Mozello neņem nekādus peļņas procentus.
  • Mozello piedāvā apmaksu arī ar rēķinu un skaidru naudu.
  • Mozello atbalsta latviešu valodu un vairāku valodu e-veikalus.
  • Mozello atbalsta Baltijā aktuālus piegādes veidus, piemēram Omniva pakomātus.
  • Mozello atbalsta Latvijā aktuālus apmaksas veidus, piemēram Swedbank.
  • Finanšu un laika ieguldījums ir vismazākais.

Ja ir pieejami vairāki tūkstoši eiro brīvu līdzekļu un nav vēlmes veltīt savu laiku, iedziļinoties sīkumos, tad risinājums, kuru veidojuši pieredzējuši profesionāļi visdrīzāk varētu būt labāks par paša darinājumu. Tāpat ir situācijas, kur klientam ir kādas unikālas un specifiskas prasības vai iegribas, arī tad individuāls risinājums var būt labāka izvēle.

Svarīgi ņemt vērā, ka attēlu uzņemšana, tekstu sagatavošana, produktu ievadīšana u.c. darbi tāpat būs jāveic pašam, vai kādam par to jāmaksā papildus. Kvalitatīvs risinājums prasīs aktīvu klienta iesaisti arī tad, ja darbus veic kāds cits, tāpēc laika ietaupījums nav viennozīmīgs.

  • Nekvalitatīvi produktu attēli vai apraksti.
  • Paviršs, slikti formatēts, vai pārāk garš un izplūdis mājas lapas saturs.
  • Nav, vai ir grūti atrast svarīgu informāciju – piegadās info, atteikuma tiesības, rekvizītus utml. – tas vairo neuzticamību.
  • Slikta, nesaprotama sadaļu struktūra, kas apgrūtina navigāciju.
  • Mājas lapa slikti strādā mobilajās ierīcēs.
  • Pirkumi nav automātiski, lietotājam jāgaida apstiprinājums, jāveic pārskaitījums utt. – tas vairo neziņu un diskomfortu laikmetā, kad labākie e-veikali garantē automātisku veiksmīgu pirkumu un patērētājs sagaida ātru rezultātu.
  • E-veikals izskatās labi, bet klientu serviss ir nesasniedzams, vai ilgi gatavo atbildi.
  • Netiek investēts mārketingā, lai gan tas ir daudz svarīgāk par pašu e-veikalu.
  • Neveiksmīgs vizuālais noformējums un krāsu izvēle.

Ar Mozello tas ir viegli, jo nekas nav papildus jāprogrammē, sistēma ir jau gatava. Process ir šāds:

  1. Noslēgt līgumu ar maksājumu pakalpojumu sniedzēju, piemēram, Swedbank.
  2. Sagatavot mājas lapu, lai tā atbilst līguma noteikumiem.
  3. Mājas lapā ievietot maksājumu pakalpojuma autentifikācijas datus. To var izdarīt arī klientu serviss.
  4. Pārbaudīt pakalpojuma darbību.
  5. Nauda no pirkumiem, kas apmaksāti ar karti vai internetbanku, automātiski nonāk pārdevēja kontā.

Interneta mārketinga tēma ir pārāk plaša, lai dotu īsu atbildi. Lasi Mozello blogā, kur ir desmitiem rakstu ar padomiem.

Īsumā – mārketinga iespējas ietver – iekļūšanu meklētājos (SEO), aktīvu darbību sociālajos tīklos, maksas reklāmas meklētājos un sociālajos tīklos, e-pasta komunikāciju, darbu ar esošajiem klientiem, satura mārketingu un daudzus citus veidus.

Mozello tehniskais risinājums ir draudzīgs un savietojams ar modernām mārketinga iespējām, atbalsta SEO, Facebook pixel, Google Analytics u.c. risinājumus.

Mozello ir sagatavojis ceļvedi, kas ar attēliem un video atklāj e-veikala izveides procesu no nulles, soli pa solim. Ceļvedi atradīsiet šeit.

Mozello klientu serviss ieteiks labākos risinājumus un atbildēs uz jebkuru ar e-komerciju saistītu jautājumu.

Loģistika
Loģistika

Iekaro jaunus klientus ar laicīgu un drošu piegādi!

  • Omniva paver iespēju jebkuram interneta tirgotājam piegādāt sūtījumus saviem klientiem jebkurā vietā Baltijā, Eiropā, kā arī ASV un citur pasaulē.
  • Plašs pakomātu un kurjeru tīkls visā Baltijā, kas nodrošinās arī bezkontakta piegādes līdz saņēmēja adresei vai norādītajam pakomātam.
  • Automatizētu sūtījumu sistēmas integrācija e-veikalā izmantojot API.

Biežāk uzdotie jautājumi par piegādēm

Omniva pakomāti ir pieejami visu diennakti un ir izvietoti pie lielākajiem veikaliem, iepirkšanās centriem vai degvielas uzpildes stacijām. Sūtījumu saņēmējs saņems SMS un e-pasta paziņojumu par sūtījuma pienākšanu saņēmēja iepriekš izvēlētajā pakomātā, paziņojumā būs informācija par sūtījumu izņemšanas kodu, kuru ievadot attiecīgā pakomāta ekrānā, pakomāts izdos saņēmēja sūtījumu.

Omniva nodrošina plašāko automatizēto sūtījumu piegādes tīklu Baltijā, kura ietvaros ir pieejami 207 pakomāti Latvijā, 300 pakomāti Lietuvā un 255 pakomāti Igaunijā. Sūtījumu piegāde notiek nākamajā dienā pēc nosūtīšanas, izņemot svētdienas un valsts svētku dienas.

Slēdzot sadarbības līgumu ar Omniva, klientam tiek izteikts individuāls, tieši viņa biznesa specifikai piemērots cenu piedāvājums, kā arī klientam tiek nodrošināts atbalsts no personīgā Pārdošanas speciālista. Vienlaikus klientam ir iespēja ērti un pārskatāmi sekot līdzi savu sūtījumu piegādēm, kā arī sagatavot jaunus sūtījumus Omniva biznesa klientu e-vidē.

Omniva nodrošina API/XML integrāciju ar klienta e-veikalu, lai automātiski ģenerētu adrešu kartes sūtījumiem. Plašāka informācija ir pieejama šeit.

Omniva ir izstrādājusi arī piegādes spraudņus (Plug-In) populārākajām e-komercijas platformām, lai e-veikalu pircējiem būtu ērti izvelēties sev vēlamo piegādes pakomātu, savukārt tirgotājiem būtu ērti apstrādāt pasūtījumus.

Detalizētāku informācija par spraudņiem atradīsiet šeit.

Lai katrs sūtījums veiksmīgi sasniegtu savu adresātu, tam ir nepieciešama unikāla Omniva adrešu karte. Vienu adrešu karti var izmantot tikai vienu reizi.

Maksimālais sūtījuma svars: 30 kg

Sūtījumu izmēri pēc Omniva pakomātu skapīšu lieluma:

  • S izmērs 8 cm x 38 cm x 64 cm (minimālie izmēri: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
  • M izmērs 19 cm x 38 cm x 64 cm
  • L izmērs 41 cm x 38 cm x 64 cm

Klientiem vienmēr ir rūpīgi jāseko līdzi sūtījumu pareizai un rūpīgai iepakošanai, lai nodrošinātu to drošu transportēšanu. Ar preču iepakošanas norādījumiem var iepazīties šeit.

Biznesa klients var ērti pieteikt kurjeru sūtījumu nodošanai savā uzņēmējdarbības adresē. Taču sūtījumus ir iespējams izsūtīt arī no jebkura tuvākā Omniva pakomāta. Biznesa klients izsūtot sūtījumus, vienā pakomāta nodalījumā var ievietot vairākus sūtījumus.

Omniva nodrošina sūtījumu piegādes ar kurjeru līdz adresēm Baltijas valstīs, kā arī, sadarbībā ar Omniva starptautisko sadarbības partneri, sūtījumus var piegādāt Eiropā, ASV un uz citām pasaules valstīm. Papildus Omniva nodrošina arī noliktavas pakalpojumu, kas ietver biznesa klientu preču uzglabāšanu, sūtījumu noformēšanu un iepakošanu, lai pircējam piegādātu jau sagatavotu sūtījumu. Individuāli atrunājot nosacījumus ar klientu, Omniva nodrošina arī sūtījumu piegādi tajā pašā dienā Rīgas pilsētas ietvaros.

Omniva klientiem ir pieejami mārketinga materiāli, kurus var izmantot savā e-veikalā. Omniva ir atvērta arī jaunām idejām un kopīgām mārketinga aktivitātēm un kampaņām sadarbībā ar saviem klientiem.

Pirkumu apmaksa
Pirkumu apmaksa

Karšu un populārāko internetbanku maksājumi

  • Integrācija ar populārākajām e-komercijas platformām.
  • Swedbank, SEB, Luminor un Citadele internetbanku maksājumi.
  • Visa, Visa Electron, Mastercard un Maestro karšu maksājumi.
  • Bez pieslēgšanas un ikmēneša maksas!
Pieteikties konsultācijai

Biežāk uzdotie jautājumi par maksājumu pieslēgšanu e-veikalam

Ikvienam tirgotājam un uzņēmumam, kas tirgo savu preci vai pakalpojumu e-vidē. Mūsu risinājums ļauj nodrošināt karšu norēķinus un/vai tiešsaistes interneta pārskaitījumus, izmantojot maksājumu ierosināšanu (BankLink) un piedāvājot pircējam norēķināties jūsu e-veikalā ar viņam ērtāko maksājumu veidu.

Karšu maksājumi, ievadot karšu datus un maksājumu ierosināšana (BankLink).

Iespēja pircējam veikt ātru un drošu pirkumu apmaksu e-vidē, izmantojot jebkuras bankas izdotu Mastercard, Visa, Maestro un Visa Electron karti EUR valūtā.

Iespēja pircējam veikt ātru un drošu pirkumu apmaksu e-vidē, izmantojot internetbanku.

Mēs piedāvājam maksājumu pieņemšanu EUR valūtā, taču, ja ir jāpieņem maksājumi arī citās valūtās, aicinām rakstīt pieteikumu. Šādā gadījumā piedāvāsim individuālu risinājumu sadarbībā ar Wordline.

Piedāvājam gatavus spraudņus (plugins) populārākajām e-veikalu platformām, piemēram, WooCommerce, PrestaShop, OpenCart, ar minimālu vai bez papildu IT iesaistes. Īpašs risinājums mazajiem uzņēmējiem ir Mozello platforma, kur integrācija ar Swedbank maksājumiem jau ir veikta. Izmantojot IT resursus, integrāciju var veikt arī jebkurā citā e-veikalu platformā.

Izmantojot Swedbank piedāvātos spraudņus platformām WooCommerce, PrestaShop, OpenCart, IT iesaiste ir nepieciešama minimāli vai vispār nav nepieciešama, ja jums ir nelielas IT zināšanas. Varat arī izmantot gatavu e-veikalu platformu Mozello, kur IT iesaiste nav nepieciešama, jo Swedbank jau ir integrējusi savus maksājumus Mozello platformā.

Jā, šie uzņēmumi ir norādīti šeit.

Jums būs pieejams portāls, kur atrodama informācija par klientu maksājumiem

  • Ja jūsu klients veiks maksājumu, izmantojot maksājumu ierosināšanu (BankLink), naudu saņemsiet pāris sekunžu laikā.
  • Ja jūsu klients veiks maksājumu ar karti, ievadot karšu datus, naudu saņemsiet nākamajā dienā.

Piesakieties internetbankas sadaļā “E-komercija” vai šeit.

Pēc pieteikuma iesniegšanas mēs ar jums sazināsimies vienas darbdienas laikā. Tālākā pieteikuma apstrāde un līguma noslēgšana ilgst maksimāli 5 darbdienas. Maksājumu ieviešanas ātrums atkarīgs no izvēlētās platformas un piesaistītā IT speciālista. Ātrākais variants ir izvēlēties e-veikalu platformu Mozello, jo tur maksājumi jau ir integrēti, atliks vienīgi noslēgt līgumu.

Jā, tās ir VISA un Mastercard prasības interneta veikaliem.

Parakstot līgumu ar eID vai Smart-ID QES un izvēloties tarifu “Starts”, jārēķinās vien ar darījumu (transakciju) apstrādes maksu.

Ja e-veikals tiks veidots uz Mozello platformas maksāsiet tikai darījumu (transakciju) apstrādes maksu. Būtiski augot uzņēmuma apgrozījumam, esam gatavi atbalstīt, vienojoties par individuālu cenu politiku.

Bez bankas komisijas maksas papildus jārēķinās ar mājaslapas uzturēšanas, domēna, produktu piegādes un reklamēšanās izmaksām.

Digitālais mārketings
Digitālais mārketings

Uzrunā pircējus īstajā brīdī un vietnē!

  • Bez digitālā mārketinga zināšanām e-komercijas džungļos izdzīvot būs gandrīz neiespējami.
  • Īpaši Swedbank klientiem, noslēdzot līgumu, digitālā mārketinga aģentūra Frank by Inspired ir izstrādājusi tiešsaistes ceļvedi “Digitālais mārketings paša spēkiem”.

Biežāk uzdotie jautājumi par digitālo mārketingu

Jārēķinās, ka lietotājiem jābūt iespējai par jūsu e-veikalu uzzināt, kā arī to atrast, kad viņi jau ir uzzinājuši. Lai tā notiktu, nepieciešams veidot zīmola komunikāciju gan ar maksas reklāmas palīdzību, gan aktivitātēm jūsu pašu kanālos (piemēram, sociālo tīklu kontos), gan optimizējot e-veikalu meklētājprogrammām.

Digitālā mārketinga rezultāti ir izmērāmi gana precīzi, ja vien tiek nosprausti skaidri mērķi un raksturlielumi, kuri kalpos kā identifikatori rezultātiem, kā arī, ja tiek iespējota un pareizi uzstādīta mājaslapas analītika (piemēram, Google Analytics vai kādā citā platformā). Šādā gadījumā iespējams precīzi identificēt gan kuras aktivitātes ir atnesušas vēlamos rezultātus, gan cik, piemēram, jums izmaksā viena jauna pircēja iegūšana ar šo aktivitāšu palīdzību.

  • Izvērtē, kurus kanālus izmanto potenciālais pircējs un kādu lomu katrs no tiem spēlēs pirkuma procesā, sākot ar to, kur pircējs uzzinās par tavu e-veikalu, beidzot ar to, kurš kanāls visticamāk konvertēs e-veikala pircēju par lojālo klientu, kas veiks atkārtotu pirkumu.
  • Izvērtē savā rīcībā esošos resursus un kā tos efektīvāk izmantot – ir kanāli, kuros arī ar nelielām investīcijām iespējams sasniegt ātrus rezultātus, ir tādi, kuri bez nopietnām investīcijām nenesīs vēlamo atdevi, bet ir arī tādi, ko vari darīt pats un bez maksas, taču tam būs nepieciešams gan laiks, gan zināšanas.

Digitālā mārketinga investīcijas var būt mērāmas pāris desmitos eiro vai desmitos tūkstošos – viss atkarīgs no biznesa mērķiem, produkta vai pakalpojuma specifikas, tirgus situācijas, mērķa auditorijas un neskaitāmiem citiem faktoriem.

SEO jeb Search engine optimization ir darbību kopums mājaslapas vai e-veikala optimizācijai meklētājprogrammām, piemēram, Google. Šo darbību rezultātā jūsu e-veikals un tajā tirgotās preces parādīsies pēc iespējas augstāk meklētājprogrammu organiskajos rezultātos pie atbilstošiem meklējumiem. Nereti SEO tiek piemirsts, jo tas nesniedz tūlītēju rezultātu, taču ilgtermiņā noteikti atmaksājas, jo mazāk līdzekļu būs jāinvestē meklētājprogrammu reklāmās, lai nodrošinātu to, ka potenciālais pircējs jūs var atrast.

Visātrākais veids, kā nodrošināt jebkuras vietnes apmeklējumu, ir reklāma digitālajā vidē. Tā var būt gan reklāma meklētājprogrammās, gan reklāma populāros portālos, gan sociālajos tīklos.

Savukārt tas, vai atvestais apmeklētājs veiks vai neveiks pirkumu, vairs nav tik viennozīmīgi, jo atkarīgs gan no tā, kāda veida prece vai pakalpojums tiek tirgots, cik ilgs ir pircēja lēmuma pieņemšanas laiks konkrētajā preču kategorijā, cik labi funkcionē pats e-veikals, vai tas ir lietotājam draudzīgs, kā arī virknes citu faktoru.

Blogs mārketingā var kalpot divām svarīgām funkcijām: padarīt to draudzīgāku meklētājprogrammām vai kā satura mārketinga sastāvdaļa komunikācijā ar gala patērētāju.

Pirms izlemt par labu bloga veidošanai vai neveidošanai, jādefinē, kādiem mērķiem tas kalpos un vai tas ir efektīvākais veids, kā šos mērķus sasniegt. Piemēram, ja tirgosi produktu, ko var pielietot daudzos dažādos veidos, blogs ar idejām varētu būt lietotājam noderīgs un iedvesmot preces pirkumam.

  • Atceries, ka blogs, tāpat kā SEO aktivitātes, nesniegs tūlītēju ietekmi uz pārdošanas rezultātiem.
  • Izvērtē, vai tava e-veikala mērķa auditorija pavada daudz laika sociālajos tīklos. Ja jā – kuros? Kādas darbības viņi tajos veic?
  • Izvērtē, kādiem mērķiem komunikācija sociālajos tīklos kalpos – izglītot, iedvesmot, sniegt atbalstu klientiem, izklaidēt?
  • Izvērtē, vai spēsi regulāri radīt kvalitatīvu saturu, kurš šķitīs mērķauditorijai saistošs un nepazudīs kopējā satura plūsmā.
  • Atceries, ka, lai saturs, ko publicēsi, nonāktu līdz lietotājiem, ar regulāru publicēšanu vien nebūs gana – nāksies arī investēt nelielu budžetu reklāmās.
  • Lai mērītu atdevi, vispirms jānosprauž skaidri pārdošanas, mārketinga un komunikācijas mērķi un reklāmas atdeve jāvērtē kontekstā ar tiem. Ja primārais mērķis ir iepazīstināt ar jaunu zīmolu, tad daļa reklāmas aktivitāšu jānovirza pēc iespējas plašai un efektīvai auditorijas sasniegšanai. Ja mērķis ir mājaslapas apmeklējums, efektīva reklāma būs tāda, kas par zemāko cenu atvedīs uz lapu kvalitatīvu auditoriju.
  • Lai spētu izsekot katras konkrētās reklāmas atdevei uz e-veikala apmeklējumu un pārdošanas rezultātiem, reklāmas aktivitātes ir atbilstoši jāmarķē, lai Google Analytics vai kādā citā no izmantotajām analītikas platformām spēku skaidri identificēt ienākošo auditorijas plūsmu, no kurienes tā ir, cik kvalitatīva un, beigu beigās – vai sasniedz nospraustos mērķus.
  • Lai reklamētu savu e-veikalu Facebook un Instagram platformās, tavam zīmolam būs nepieciešama Facebook lapa. Ja tādas nav, to vajadzēs izveidot. Savukārt Instagram konts nav obligāts, jo reklamēties šajā kanālā iespējams arī tad, ja ir tikai Facebook lapa.
  • Ja reklamēsies saviem spēkiem, būs jāizveido Facebook reklāmas konts, kuram būs jāpiesaista kredītkarte. No šī reklāmas konta varēsi veidot vienkāršas reklāmas kampaņas Facebook un Instagram.
  • Ja vēlies to uzticēt profesionāļiem, iespējami dažādi darbības scenāriji:

    • Tu pievieno partnerus jau izveidotajam reklāmas kontam un piešķir Facebook lapā reklāmdevēja tiesības;
    • Sadarbības partneri izveido jums reklāmas kontu un veic visus iestatījumus;
    • Partneri no šī reklāmas konta var veidot kampaņas jūsu e-veikala veicināšanai.
  • Lai parādītu reklāmu lielās ārzemju interneta lapās un aplikācijās, var tikt izmantotas Google Display Network vai Facebook Audience Network reklāmas, kuras atbilstoši uzstādītajiem kritērijiem, tiks parādītas piemērotākajās interneta lapās.
  • Ar Google Display Network palīdzību iespējams rādīt reklāmu arī daudzās Latvijas lielajās interneta lapās, taču lokālajos medijos interneta reklāmas izvietojumus var pirkt arī no pašiem medijiem.
  • Vēl viens instruments, kas ļauj parādīt reklāmu gan ārzemju, gan Latvijas portālos, ir programmātiskā reklāmas pirkšana.

CRM jeb Customer Relationship Management ir stratēģija, ko uzņēmumi pielieto, lai pārvaldītu attiecības ar esošajiem un topošajiem klientiem. Ar šīs stratēģijas palīdzību tiek uzkrāta un analizēta klientu un potenciālo klientu uzvedība, lai pēcāk šīs zināšanas pārvērstu atkārtotos pirkumos un apgrozījumā. CRM ierasti iet “roku rokā” ar e-pastu un SMS mārketingu – kad uzkrāta pircēja kontakinformācija, pēc noteikta algoritma vari viņam atgādināt par savu preci, pakalpojumu vai jaunumiem.

  • Remārketings ir atkārtota potenciālā pircēja uzrunāšana ar reklāmu pēc noteiktiem kritērijiem un mērķi veikt pirkumu vai, piemēram, atstāt kontaktinformāciju.
  • Remārketinga reklāmu var rādīt gan, piemēram, cilvēkiem, kas redzēja jūsu e-veikala reklāmas video, taču neapmeklēja pašu e-veikalu, taču var veidot arī krietni smalkākas un niansētākas taktikas, rādot tieši tās preces reklāmu, kuru cilvēks pievienoja pirkuma grozam, taču pirkumu nepabeidza. Iespējas ir ļoti plašas.
  • Remārketinga reklāma visbiežāk tiek izvietota caur Google vai Facebook reklāmas platformām.

Digitālā mārketinga kanāli mūsdienās ir spējīgi sasniegt teju visus komunikācijas mērķus – sākot ar atpazīstamības veidošanu un beidzot ar klientu lojalitātes uzturēšanu, taču jāatceras, ka visas darbības jāveic ar skaidru mērķi, kanālu un formātu izvēle un efektivitāte jāvērtē atbilstoši tam. Digitālā mārketinga kanālu lielākā priekšrocība ir iespēja ļoti precīzi identificēt efektivitāti, taču vispirms jādefinē, kas tiks uzskatīts par efektīvu.

E-pastu mārketings ir viena no digitālā mārketinga disciplīnām, kas var kalpot gan kā ļoti efektīvs pārdošanas veicināšanas rīks, gan instruments lojalitātes stiprināšanai, gan arī vienkārši efektīvai komunikācijai ar klientu. Lai e-pastu mārketings būtu efektīvs un vismaz daļēji automatizējams, būs nepieciešama kāda no e-pastu mārketinga platformām (piemēram, mūsu pašu “Mailigen”, vai pasaulē labi zināmais “MailChimp”), kurā tiks izveidotas e-pastu sagataves, auditorijas segmenti utml.

Padomi un pieredzes stāsti
Izaugsme

Juridiskie soļi e-veikala atvēršanai

Uzzināt vairāk
Izaugsme

Omniva: ieteikumi uzņēmējiem e-komercijas jomā

Uzzināt vairāk
Izaugsme

Printful: kā sasniegt auditoriju ar digitālā mārketinga palīdzību

Uzzināt vairāk
Pieteikties konsultācijai
Norādi nepieciešamo informāciju un mēs ar tevi sazināsimies 1 darba dienas laikā.

Kontaktinformācija

Swedbank AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami Swedbank AS mājaslapā www.swedbank.lv un jebkurā „Swedbank” AS filiālē.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kas tev ir nepieciešams veiksmīgam e-veikalam?

Ja tev jau ir savs e-veikals vai tikai domā par to, šeit atradīsi vērtīgus padomus un pieredzi no nozares ekspertiem un mūsu klientiem.

Uzzini šeit

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.