Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Atbalstītie e-maki

Maksājumi ar viedpulksteni

Tavs pulkstenis var būt tavs maciņš:

  • Ērti – samaksā par saviem pirkumiem ar vienu rokas kustību.
  • Droši – nēsā maciņu savā pulkstenī, un tas vienmēr būs tavā redzamības zonā.

Ātra un viegla lietošana – ļauj pirkumus veikt ātri un bez piepūles, un tam nepieciešams ir vien pulkstenis.

Bezkontakta maksājumu risinājums paredzēts tiem, kas vienmēr ir kustībā.

Ar pulksteni varat maksāt jebkurā vietā pasaulē, kur redzams bezkontakta maksājumu simbols un tiek pieņemtas Mastercard kartes.

Uz maksājumiem, kas tiek veikti ar pulksteni, attiecas standarta kartes maksājumu limiti.

Ierīces ar Garmin Pay funkciju ir atrodamas šeit.

Ierīces ar Fitbit Pay funkciju ir atrodamas šeit.

Ierīces ar Xiaomi Pay funkciju ir atrodamas šeit.

Ierīces ar Zepp Pay funkciju ir atrodamas šeit.

Norēķiniem ar viedierīcēm var izmantot visas Swedbank izsniegtās Mastercard bezkontakta kartes.

Maksājumi ar viedierīci ir pilnīgi droši, jo šie pakalpojumi atbilst Mastercard drošības prasībām. Attiecīgie pakalpojumi izmanto industrijas standartiem atbilstošus kartes marķierus, lai nodrošinātu visu darījumu privātumu.

Reālās kartes digitālo kopiju ārpus attiecīgās ierīces nav iespējams izmantot, un reālie kartes dati ne tālrunī, ne ierīcē neglabājas.

Visi maksājumu funkcijas nodrošinātāji prasa ievadīt PIN kodu papildu drošībai.

Attiecībā uz pirkumiem ar viedierīci, tāpat kā jebkuriem pirkumiem ar karti, darbojas bankas aizsardzība pret krāpniecību, tāpēc varat iepirkties bez raizēm.

Jebkurā brīdī varat pārtraukt pakalpojuma izmantošanu, izdzēšot e-maka iespēju no izmantotās viedierīces lietotnes vai mūsu Swedbank lietotnes.

Kas nepieciešams, lai sāktu lietot Garmin Pay pakalpojumu?

  1. Garmin viedpulkstenis, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkcionalitāti.
  2. Swedbank Mastercard karte ar ieslēgtu bezkontakta funkcionalitāti.
  3. Jābūt Swedbank privātpersonu internetbankas un mobilās lietotnes lietotājam.
  4. Jābūt instalētai un ar pulksteni sinhronizētai Garmin Connect mobilajai lietotnei, kā arī Swedbank Mastercard bezkontakta kartei jābūt reģistrētai Garmin lietotnes maciņa sadaļā.

Kā pakalpojumam pievienot karti?

  1. Ielādē tālrunī Garmin Connect mobilo lietotni.
  2. Atver lietotni, dodies uz “Garmin Devices”, izvēlies savu viedpulksteni un tad “Add device”.
  3. Piekrīti Garmin Pay lietošanas noteikumiem.
  4. Lietotnē izvēlies Garmin Pay un pēc tam “Create Your Wallet”.
  5. Izveido 4 ciparu paroli.
  6. Izvēlies kartes veidu Mastercard.
  7. Pievieno karti, ierakstot prasītos kartes datus, piemēram, kartes numuru, derīguma termiņu un CVV kodu.
  8. Piekrīti Swedbank lietošanas noteikumiem.
  9. Saņem vienreizēju verifikācijas kodu internetbankā (kods tiks nosūtīts uz tavu internetbanku; sk. paziņojumu pie zvaniņa ikonas).
  10. Ievadi verifikācijas kodu Garmain lietotnē.

Gatavs lietošanai!

Kā ierīcē atvērt maciņu:

  1. Nospied un turi darbības pogu, lai parādītos kontroles izvēlne.
  2. Nospied maciņa ikonu.
  3. Ievadi izveidoto 4 ciparu paroli.

Maciņš ir gatavs lietošanai.

Kā maksāt ar pulksteni?

  1. Pulkstenī nospied un turi darbības pogu vai izvēlni un nospied maciņa ikonu.
  2. Izvēlies karti, ar kuru vēlies maksāt. Ja Garmin Wallet ir pievienota vairāk nekā viena norēķinu karte, tad par pamata karti tiks noteikta pēdējā izmantotā karte. Lai to mainītu, pavelc uz leju līdz nākamajai kartei.
  3. Pietuvini pulksteni kartes lasītājam tirdzniecības vietā. Samaksāts!

Lai savā pulkstenī atvērtu maciņu, reizi diennaktī vai katru reizi, kad pulksteni uzliec uz rokas vai pēc izslēgšanas atkal ieslēdz pulsa mērītāju, būs jāievada maciņa uzstādīšanas procesa laikā izveidotā četrciparu parole.

Ja neizdodas samaksāt POS terminālī:

  • Jāpārbauda, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Jāpārliecinās, vai ierīcē ir aktivizēta NFC funkcionalitāte.
  • Jāpārliecinās, vai terminālis uztver ierīces pietuvināšanu, proti, vai ieslēdzas bezkontakta indikācijas gaismiņas. Paturi ierīci termināļa priekšā citādi, t.i., turi ierīci termināļa priekšā tā, lai būtu drošs, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudi neizdošanās iemeslu POS terminālī.

Kas nepieciešams, lai sāktu lietot Fitbit Pay pakalpojumu?

  1. Fitbit viedpulkstenis, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkcionalitāti.
  2. Swedbank Mastercard karte ar ieslēgtu bezkontakta funkcionalitāti.
  3. Jābūt Swedbank privātpersonu internetbankas un mobilās lietotnes lietotājam.
  4. Jābūt instalētai un ar pulksteni sinhronizētai Fitbit mobilajai lietotnei, kā arī Swedbank Mastercard bezkontakta kartei jābūt reģistrētai Fitbit lietotnes maciņa sadaļā.

Kā pakalpojumam pievienot karti?

  1. Ielādē tālrunī Fitbit mobilo lietotni.
  2. Atver lietotni, nospied uz ikonas labajā stūrī, sameklē tajā savu viedpulksteni un nospied " Set up a Device”.
  3. Piekrīti Fitbit Pay lietošanas noteikumiem.
  4. Lietotnē izvēlies “Wallet” ikonu un nospied “Get started”.
  5. Izveido 4 ciparu paroli.
  6. Pievieno karti, ierakstot prasītos kartes datus, piemēram, kartes numuru, derīguma termiņu un CVV kodu.
  7. Piekrīti Swedbank lietošanas noteikumiem.
  8. Saņem vienreizēju verifikācijas kodu internetbankā (kods tiks nosūtīts uz tavu internetbanku; sk. paziņojumu pie zvaniņa ikonas).
  9. Ievadi verifikācijas kodu Fitbit lietotnē.

Gatavs lietošanai!

Kā ierīcē atvērt maciņu:

  1. Nospied un turi darbības pogu, lai parādītos kontroles izvēlne.
  2. Nospied maciņa ikonu.
  3. Ievadi izveidoto 4 ciparu paroli.

Maciņš ir gatavs lietošanai.

Kā maksāt ar pulksteni?

  1. Pulkstenī nospied un turi darbības pogu vai izvēlni un pēc tam nospied maciņa ikonu.
  2. Izvēlies karti, ar kuru vēlies maksāt. Ja Fitbit Wallet ir pievienota vairāk nekā viena norēķinu karte, tad par pamata karti tiks noteikta pēdējā izmantotā karte. Lai to mainītu, pavelc uz leju līdz nākamajai kartei.
  3. Pietuvini pulksteni kartes lasītājam tirdzniecības vietā. Samaksāts!

Lai savā pulkstenī atvērtu maciņu, reizi diennaktī vai katru reizi, kad pulksteni uzliec uz rokas vai pēc izslēgšanas atkal ieslēdz pulsa mērītāju, būs jāievada maciņa uzstādīšanas procesa laikā izveidotā četrciparu parole.

Ja neizdodas samaksāt POS terminālī:

  • Jāpārbauda, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Jāpārliecinās, vai ierīcē ir aktivizēta NFC funkcionalitāte.
  • Jāpārliecinās, vai terminālis uztver ierīces pietuvināšanu, proti, vai ieslēdzas bezkontakta indikācijas gaismiņas. Paturi ierīci termināļa priekšā citādi, t.i., turi ierīci termināļa priekšā tā, lai būtu drošs, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudi neizdošanās iemeslu POS terminālī.

Kas nepieciešams, lai izmantotu Xiaomi pakalpojumus?

  1. Xiaomi viedierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumus.
  2. Swedbank norēķinu karte ar ieslēgtu bezkontakta maksāšanas funkciju.
  3. Piekļuve Swedbank privātpersonu internetbankai.
  4. Instalēta lietotne “Xiaomi Wear Lite” iOS ierīcēs, lietotne “Xiaomi Wear” Android ierīcēs vai lietotne “Mi Fit”, kas sinhronizēta ar jūsu aproci, un Swedbank norēķinu karte, kas reģistrēta lietotnē Xiaomi Pay.

Kā pievienot karti?

  1. Lejupielādējiet lietotni “Xiaomi Wear Lite” iOS ierīcēs, lietotni “Xiaomi Wear” Android ierīcēs vai lietotni “Mi Fit” savā tālrunī.
  2. Atveriet lietotni un izveidojiet “Xiaomi” kontu. Izvēlieties savu viedierīci un savienojiet to ar lietotni.
  3. Lietotnes sadaļā “Profils” izvēlieties “Xiaomi Pay” un pievienojiet savu karti.
  4. Ievadiet nepieciešamos kartes datus.
  5. Apstipriniet lietošanas noteikumus, lai turpinātu.
  6. Saņemiet vienreizēju verifikācijas kodu. NB! Lai gan lietotnē būs paziņojums, ka verifikācijas kodu saņemsiet SMS veidā, tomēr atcerieties, ka to varēsiet redzēt savā privātpersonu internetbankā. Pārbaudiet internetbankas ziņojumus, lai turpinātu.

Gatavs lietošanai!

Kā samaksāt, izmantojot aproci?

  1. Atbloķējiet aproci, novelciet to virzienā pa kreisi un izvēlieties karti, ar kuru vēlies maksāt.
  2. Pieskarieties bultiņas ikonai. Parādīsies taimeris, uz kura būs redzama 60 sekunžu atskaite — šajā laikā ir jāveic maksājums.
  3. Turiet aproci pie kartes lasītāja. Tas arī viss! Maksājums ir veikts!

Ja neizdodas samaksāt pie POS termināļa:

  • Pārbaudiet, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Pārliecinieties, vai terminālis konstatē aproces klātbūtni, t. i., iedegas bezkontakta indikatora lampiņas. Turiet aproci pie termināļa citā veidā, proti, novietojot aproci pie termināļa tā, lai nodrošinātu, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudiet neizdošanās iemeslu uz POS termināļa.

Lai sāktu izmantot Zepp Pay maksājumus, jums būs nepieciešams:

  1. Zepp Pay valkājamā ierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkciju. Iepazīstieties ar valkājamo ierīču sarakstu.
  2. Swedbank izsniegta Mastercard karte.
  3. Pieslēgta Swedbank internetbanka un Swedbank mobilā lietotne.
  4. Lejupielādēta un ar jūsu valkājamo ierīci sinhronizēta Zepp Pay lietotne.

Lejupielādējiet Zepp Pay mobilo lietotni un izpildiet tajā sniegtos norādījumus.

  1. Atbloķējiet ekrānu.
  2. Pietuviniet pulksteni kartes lasītājam tirdzniecības vietā. Samaksāts!

Ja neizdodas samaksāt POS terminālī:

  • Jāpārbauda, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Jāpārliecinās, vai ierīcē ir aktivizēta NFC funkcionalitāte.
  • Jāpārliecinās, vai terminālis uztver ierīces pietuvināšanu, proti, vai ieslēdzas bezkontakta indikācijas gaismiņas. Paturiet ierīci termināļa priekšā citādi, t. i., turiet ierīci termināļa priekšā tā, lai būtu drošs, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudiet neizdošanās iemeslu POS terminālī.

Sākot izmantot kādu no viedierīču maksājuma pakalpojumiem ar jebkuru Swedbank Mastercard norēķinu karti, klients piekrīt šādiem Swedbank pakalpojumu nosacījumiem:

Karšu lietošanas noteikumi

Swedbank nepiemēro nekādu papildu maksu par maksājumiem ar karti, izmantojot kādu no viedierīces maksājuma pakalpojumiem.

Lai uzzinātu par viedierīču maksājumu pakalpojumu lietošanas izmaksām, aicinām apmeklēt attiecīgās tīmekļa vietnes.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Naudas pieprasījums tagad arī uzņēmumiem!

Swedbank un arī citu banku klientiem sūtiet pieprasījumu īsziņā, e-pastā vai kā QR kodu. Līdz 21.05.2025. izmēģiniet to bez maksas!

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.