Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Maksājumi tirdzniecības vietās

E-komercija + POS terminālis = 15% atlaide*

Saņem atlaidi darījumu apstrādes maksai, piesakoties abiem pakalpojumiem pie mums.

  • Tev jau ir e-komercijas maksājumu risinājums? Pievieno arī POS termināli
  • Tev jau ir POS terminālis? Pievieno e-komercijas maksājumu risinājumu
  • Nepieciešami abi? Noslēdz līgumu par abiem pakalpojumiem un saņem 15% atlaidi
  • Atlaide būs spēkā visu līguma laiku

Piesakies līdz 31. decembrim!

* Atlaide attiecas uz maksājumu ierosināšanu un noteiktām karšu grupām, kuras tiks precizētas pēc tehniskā risinājuma izvēles.

Aizpildi pieteikumu pāris minūtēs Saņem personalizētu piedāvājumu Paraksti līgumu internetbankā

Ja tev ir papildu jautājumi – droši piesakies attālinātai konsultācijai sev ērtā laikā.

Pieteikties

Izvēlies uzņēmuma vajadzībām piemērotāko POS termināli:

Terminālis telefonā

  • POS terminālis tavā kabatā
  • Darbojas kā mobilā lietotne Android telefonos un planšetdatoros ar NFC funkciju
  • Pirkumi ar VISA, Mastercard kartēm
  • Nomas maksa: 0 EUR/mēnesī
  • Darījuma apstrādes maksa: 1,2 0,99%* + 0,02 EUR
  • * Noformējot līgumu līdz 31.12.2024.

Uzzināt vairāk

Mini terminālis

  • POS terminālis izbraukumu tirdzniecībai
  • Pieņem VISA, Mastercard, American Express un Union Pay kartes
  • Papildus nepieciešama Android vai iOS ierīce ar mobilo internetu un Bluetooth
  • Cena: 140 EUR + PVN
  • Darījuma apstrādes maksa: 1,49% (min. 0,02 EUR)

Uzzināt vairāk

Stacionārais POS terminālis

  • Pastāvīga atrašanās vieta
  • Pieņem VISA, Mastercard, American Express un Union Pay kartes
  • Nepieciešams fiksēts vai mobilais interneta pieslēgums
  • Nomas maksa: no 15 EUR/mēnesī + PVN
  • Darījuma apstrādes maksa: no 0,9 % + 0,01 EUR
  • Jauniem klientiem 6 mēnešus bez nomas maksas!*

* Piedāvājuma periods no konta atvēršanas brīža ir spēkā: jaundibinātiem uzņēmumiem 3 mēneši, jauniem klientiem 1 mēnesis.

Uzzināt vairāk

Pārnēsājams POS terminālis

  • Klientu apkalpošana kustībā
  • Pieņem VISA, Mastercard, American Express un Union Pay kartes
  • Nepieciešams mobilais interneta pieslēgums
  • Pieejams arī ar Bluetooth savienojumu
  • Nomas maksa: 25 EUR/mēnesī + PVN
  • Darījuma apstrādes maksa: no 0,9 % + 0,01 EUR
  • Jauniem klientiem 6 mēnešus bez nomas maksas!*

* Piedāvājuma periods no konta atvēršanas brīža ir spēkā: jaundibinātiem uzņēmumiem 3 mēneši, jauniem klientiem 1 mēnesis.

Uzzināt vairāk

Integrētā kasu sistēma

  • Individuāls risinājums sadarbībā ar kases sistēmas apkalpotāju
  • Pieņem VISA, Mastercard, American Express un Union Pay kartes
  • Darījuma apstrādes maksa: no 0,9 % + 0,01 EUR

Uzzināt vairāk

Pašapkalpošanās kiosku POS termināļi

  • Individuāls risinājums sadarbībā ar ierīces tehnisko nodrošinātāju
  • Pieņem VISA, Mastercard, American Express un Union Pay kartes
  • Piemērots auto stāvvietām, tirdzniecības automātiem un citiem pašapkalpošanās biznesiem
  • Pieejami gan iekštelpām, gan ārtelpām
  • Darījuma apstrādes maksa: no 0,9 % + 0,01 EUR

Uzzināt vairāk

Izvēlies uzņēmuma vajadzībām piemērotāko POS termināli:

Līdz 31.12.2023. paraksti līgumu par karšu pieņemšanu POS terminālī telefonā un saņem akcijas kodu jauna Samsung telefona iegādei. Izvēlies sev piemērotāko:

  1. Samsung Galaxy Flip5 vai Galaxy S23+ ar 100 EUR atlaidi.
  2. Samsung Galaxy S21 FE ar 50 EUR atlaidi.

Uzzināt vairāk

Kas ir terminālis telefonā?

  • Darbojas kā mobilā lietotne Android telefonos un planšetdatoros ar NFC funkciju.
  • Nav nepieciešams papildu aprīkojums-pietiks ar mobilo lietotni Android telefonā vai planšetdatorā.
  • Risinājums paredzēts maksājumu pieņemšanai, kas veikti ar bezkontakta kartēm un mobilajiem makiem (Apple Pay; Google Pay u.c.).
  • Bez mēneša maksas, jāmaksā tikai par veiktajiem darījumiem.
  • Termināļa darījuma kvīti pircējam var nosūtīt e-pastā vai noskenēt kā QR kodu.

Pieņemt maksājumus telefonā ir ļoti vienkārši:

  • Jāievada pirkuma summa.
  • Jālūdz pircējam savu bezkontakta karti vai mobilo ierīci pietuvināt pārdevēja telefonam vai planšetdatoram.
  • Darījumiem virs 50 EUR var tikt pieprasīts ievadīt PIN kodu pārdevēja ierīcē.
  • Pirkums veikts!
  1. Noformējiet līgumu, piesakieties šeit.
  2. Trīs darba dienu laikā uz līgumā norādīto lietotāja e-pastu no mūsu partnera “EPS LT” saņemiet informāciju par profila aktivizēšanu lietotnē.
  3. Lejuplādējiet lietotni “Swedbank Phone Terminal” Android ierīcē.
  4. Nepieciešamības gadījumā izmantojiet lietotnes instrukciju šeit.
  5. Sāciet pieņemt karšu maksājumus.

“EPS LT” ir Swedbank AS oficiālais sadarbības partneris risinājumam Terminālis telefonā.

Slēdzot līgumu līdz 31.12.2023., pērc Samsung telefonu ar 100 EUR atlaidi.

Swedbank Phone Terminal lietotne – tikai Google Play

GooglePlay


Kas ir mini terminālis?

Mazs un ērti pārvietojams mini terminālis (mPOS), kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību un spēj pieņemt norēķinu kartes, tajā skaitā bezkontakta maksājumus.
Ideāli piemērots uzņēmumiem ar nelielu vai neregulāru pirkumu skaitu gan izbraukumos, gan pastāvīgās tirdzniecības vietās.

  • Terminālis ir uzņēmuma īpašums
  • Bez ikmēneša nomas maksas
  • Piemērots, ja pirkumu skaits dienā nepārsniedz 25 pirkumus
  • Pieņem karšu maksājumus gan ar PIN kodu, gan bezkontakta maksājumus
  • Darbojas ar jaunāko Android/iOS operētājsistēmu viedtālrunim un planšetdatoram
  • Mazs un viegls - ērti pārnēsājams
  • Viegli sākt lietot - uzstādīšanu veicat jūs pats
  • Kvītis saņemsiet elektroniskā veidā uz norādīto e-pastu
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Pasūtiet mini termināli pie SIA Hansab un saņemiet to ar piegādi uz jūsu norādīto adresi.
  3. Iepazīstieties ar termināļa lietošanas instrukciju un biežāk uzdotajiem jautājumiem:
  4. Lejupielādējiet Swedbank mobilo lietotni un Mini termināļa lietotni.
  5. Instalējiet un aktivizējiet termināli savā ierīcē.
  6. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Swedbank mobilā lietotne

AppStore GooglePlay

Swedbank Mini termināļa lietotne

AppStore GooglePlay


Kas ir stacionārais POS terminālis?

  • Piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem
  • Piemērots pastāvīgām tirdzniecības vietām
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā
  • Nepieciešams elektroenerģijas pieslēgums un fiksētais vai mobilais internets
  • Iespējams savienot ar integrēto kasu sistēmu, palielinot norēķinu ātrumu un samazinot kļūdu iespējamību, izvairoties no darījuma manuālas ievades terminālī.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:


Kas ir pārnēsājamais POS terminālis?

  • Piemērots, ja ir fiksēta tirdzniecības vieta, kā arī izbraukumos.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā.
  • Iespēja izvēlēties termināli ar Bluetooth pieslēgumu, kas dod iespēju nelielā attālumā pārvietoties ar termināli.
  • Terminālis ir pārvietojams – iespēja to aiznest pie klienta maksājuma veikšanai.
  • Nepieciešams mobilā interneta pieslēgums.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:


Kas ir Integrētā kasu sistēma?

Ideāls risinājums uzņēmumiem, kuriem ir vidējs vai liels pirkumu apjoms, pastāvīga tirdzniecības vieta, pašapkalpošanās risinājumi.

  • Piemērots vidējiem un lieliem uzņēmumiem.
  • Piemērots, ja ir pastāvīga tirdzniecības vieta.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 50 darījumiem dienā.
  • Lielāks norēķinu ātrums un mazāk kļūdu, jo nav manuāli jāievada maksājuma summa terminālī.
  • Sistēmai ir jābūt apstiprinātai no pakalpojuma sniedzēja puses.
  • Termināļa integrācija: Karšu terminālis un/vai PIN ievades ierīce tiek pievienota kases sistēmai. Šī risinājuma uzstādīšanu un apkalpošanu veic kases sistēmu pakalpojumu sniedzējs.
  • Integrēto risinājumu nodrošina pakalpojumu sniedzējs.
  1. Sazinieties ar savu kasu sistēmas pakalpojumu sniedzēju, lai noskaidrotu, vai tam ir jūsu pakalpojuma sniedzēja apstiprināts integrētais risinājums un kādi ir nosacījumi tā nodrošināšanai.
  2. Parakstiet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu Swedbank internetbankā.
  3. Pakalpojuma sniedzējs pieslēgs karšu pieņemšanas pakalpojumu. Pēc informācijas apstrādes, parametri risinājuma aktivizēšanai tiks nosūtīti Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējam.
  4. Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējs veiks iekārtu uzstādīšanu.
  5. Sāciet pieņemt karšu maksājumus.

Kas ir terminālis pašapkalpošanās kioskiem?

Maksājumu karšu terminālis, ar ko apstrādāt pasūtījumus un maksājumus auto stāvvietās, tirdzniecības automātos un cita veida pašapkalpošanās vietās. Pieejami individuāli, konkrētai nozarei paredzēti risinājumi

  • Risinājumi pieejami gan iekštelpām, gan ārtelpām
  • Iespēja automatizēt klientu apkalpošanas procesus
  • Ierīču uzstādīšanu un uzturēšanu veic ierīces piegādātājs
  1. Piesakieties konsultācijai par norēķinu karšu pieņemšanu
  2. Izvēlieties sev vēlamo iekārtas piegādātāju
  3. Uzstādiet iekārtu jūsu tirdzniecības vietā
  4. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

what-is-donations-pos how-to-start-using-donations-pos

Karšu pieņemšana tirdzniecības vietās

Pieņemiet maksājumus par precēm vai pakalpojumiem ar norēķinu karti. Mūsu partneri piedāvā dažādus karšu termināļus, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un tirdzniecības vietas specifikai.
Kā darbojas karšu norēķini?

  • Jūsu pircējus neierobežos līdzi paņemtais skaidras naudas daudzums
  • Karšu norēķini ir ātri un ērti jums un jūsu pircējiem
  • Pircēji, kuri ir apmierināti ar pirkumu apmaksas iespējām, parasti atgriežas
  • Arī ārvalstu tūristi dod priekšroku pirkumu apmaksai ar karti
  • Norēķinu kartes ir ne vien populārākais, bet arī ātrākais pirkumu apmaksas veids
  • Iespēja ietaupīt darbinieku laiku, lai vairāk uzmanības veltītu pircējam, nevis naudas skaitīšanai un atlikuma izdošanai
  • Saņemiet naudu uzņēmuma kontā jau nākamās dienas rītā, tai skaitā nedēļas nogalēs un svētku dienās.
  • Mazāk kļūdu - mazāks finansiālo zaudējumu risks
  • Bezskaidras naudas norēķini - mazāk rūpju par skaidras naudas apstrādi un glabāšanu
  • Mazāks naudas daudzums kasē - mazāks zādzību, krāpniecības un viltotas naudas risks

Termināļu iespējas

Termināļi ar bezkontakta norēķinu iespēju ļauj pircējiem veikt maksājumus ar:

  • Bezkontakta karti
  • Android viedierīcēm
  • Apple viedierīcēm
  • Viedpulksteņiem un citiem tirgū pieejamajiem maksāšanas rīkiem

Vienmēr sekojiet paziņojumiem terminālī – klientiem var tikt prasīta identitātes pārbaude, ievadot PIN kodu.

Lai jūsu klienti būtu informēti par norēķinu veidiem, ko piedāvājat, izvietojiet savās tirdzniecības vietās Apple Pay un bezkontakta contactless maksājumu uzlīmes. Tādējādi jūsu klienti zinās, ka šeit pieejami bezkontakta maksājumi.

Kā pieņemt bezkontakta maksājumus?

Jūsu terminālī bezkontakta maksājumu funkcionalitāte jau ir pieejama.

Jūs novērtēsiet

  • Ātrāka klientu apkalpošana. Pateicoties bezkontakta norēķiniem, ikdienas pirkumi būs vēl ātrāki un ērtāki, bet tai pašā laikā tikpat droši kā pirkumi ar PIN koda ievadi.
  • Apmierinātības pieaugums. Bezkontakta apmaksas iespēju novērtēs jūsu klienti, it īpaši tie, kuri dod priekšroku ērtiem un ātriem maksāšanas veidiem.
  • Samazināts termināļa tehnisko problēmu risks.

Sniedziet saviem klientiem jaunu pakalpojumu savā tirdzniecības vietā - skaidras naudas izmaksu no kartei piesaistītā bankas konta, kad tiek veikts pirkums.

Jūsu uzņēmuma ieguvumi

  • Jauni pakalpojumi palīdz piesaistīt jaunus klientus, palielinot pārdošanas apjoma pieaugumu.
  • Ērts, vienkāršs un aktuāls papildpakalpojums, kas veicinās jūsu klientu lojalitāti.
  • Samazināti riski, kas saistās ar skaidras naudas pārvaldību un glabāšanu.

Kā pieteikties?

  • Ja jums ir aktīvs norēķinu karšu apkalpošanas līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, lūdzu, sazinieties ar banku, zvanot pa telefonu 67 444 444 vai rakstot e-pastu uz uznemumi@swedbank.lv.
  • Ja jums nav noslēgts norēķinu karšu apkalpošanas līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, tad aizpildiet pieteikumu, un bankas pārstāvis ar jums sazināsies, lai pārrunātu līguma nosacījumus.
  • No pakalpojuma sniedzēja nomātajiem termināļiem funkcionalitātes pieslēgšana notiek automātiski pēc līguma parakstīšanas 2 darba dienu laikā.

Svarīgi! Ja jūs nomājat termināļus citur vai tie ir integrēti jūsu kases sistēmā, vērsieties pie apkalpojošā uzņēmuma, lai noskaidrotu, vai jūsu POS risinājums atbalsta šo funkcionalitāti.

Apkalpojiet vairāk klientu, pieņemot UnionPay norēķinu kartes

Ieguvumi jūsu uzņēmumam

Tūristu pieaugums pēdējos gados ir jūtams arī Baltijas valstīs, palielinoties tūristu skaitam no dažādiem pasaules reģioniem, arī no Āzijas. Tūristi no Āzijas pārsvarā izmanto UnionPay norēķinu kartes.

UnionPay ir Ķīnas norēķinu karšu asociācija, kas ir lielākā norēķinu karšu organizācija pasaulē pēc izsniegto karšu skaita – vairāk nekā 7 miljardi izsniegtu karšu 49 dažādās pasaules valstīs. UnionPay sadarbojas ar vairāk nekā 1800 institūcijām visā pasaulē, un šīs kartes pieņem vairāk nekā 170 dažādās valstīs vairāk nekā 51 miljons tirgotāju.

Kā notiek UnionPay karšu pieņemšana?

UnionPay karšu pieņemšana ir automātiski aktivizēta visos POS termināļos Lai pircēji pamanītu, ka iespējams norēķināties ar UnionPay kartēm, novietojiet uzlīmes ar karšu izdevēju logo redzamā vietā pie tirdzniecības vietas ieejas un kases aparāta. Apkalpojiet UnionPay karšu lietotājus tāpat kā pircējus ar Visa un Mastercard kartēm – lai apstiprinātu pirkumu, pircējam nepieciešams ievadīt PIN kodu.

Pakalpojumu sniedzējs nodrošina American Express karšu darījumus, tādējādi sniedzot iespēju tirgotājiem apkalpot plašāko klientu loku Baltijas valstīs.

Šo karšu pieņemšana sniedz daudz priekšrocību, nodrošinot piekļuvi šīs karšu organizācijas lojālajiem un turīgajiem karšu lietotājiem, kuriem ir svarīgi norēķināties par pirkumiem, izmantojot American Express karti. Šo karšu lietotājus, kas ir gan privātpersonas, gan uzņēmēji, saista plašais labumu un citu ieguvumu piedāvājums.

Kā pieteikties?

  • Aizpildiet pieteikumu par American Express karšu pieņemšanu. Mēs ar jums sazināsimies, lai informētu par nosacījumiem un vienotos par līguma parakstīšanu.
  • Līgums tiks aktivizēts, tiklīdz American Express ar pozitīvu atzinumu būs pabeidzis atbilstības pārbaudi.
  • Mēs sagatavosim katrai tirdzniecības vietai atsevišķu American Express karšu pieņemšanas līgumu.

documentAmerican Express karšu pieņemšanas noteikumi

  1. Izvēlieties termināļa veidu
  2. Aizpildiet pieteikumu, un mūsu pārstāvis ar jums sazināsies, lai izrunātu līguma nosacījumus.
  3. Parakstiet līgumus Swedbank internetbankā.
  4. 5 darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas jums tiks aktivizēts pakalpojums.
  • Norēķinu karšu apkalpošanas pakalpojums tiek sniegts Eiropas Savienības dalībvalstīs reģistrētiem uzņēmumiem un citiem saimnieciskās darbības veicējiem, kuriem ir norēķinu konts Swedbank.
  • Ir konkrētas aizliegtās saimnieciskās darbības jomas, kuru ietvaros līguma noslēgšana nav iespējama. Uzzināt vairāk
  • Līgumu parakstīt var Uzņēmumu reģistrā reģistrētā paraksttiesīgā persona vai notariāli pilnvarota persona.
  • Līgums tiks aktivizēts, ja pakalpojuma sniedzēja veiktās atbilstības pārbaudes rezultāts ir pozitīvs.

Kas ir terminālis telefonā?

  • Darbojas kā mobilā lietotne Android telefonos un planšetdatoros ar NFC funkciju.
  • Nav nepieciešams papildu aprīkojums-pietiks ar mobilo lietotni Android telefonā vai planšetdatorā.
  • Risinājums paredzēts maksājumu pieņemšanai, kas veikti ar bezkontakta kartēm un mobilajiem makiem (Apple Pay; Google Pay u.c.).
  • Bez mēneša maksas, jāmaksā tikai par veiktajiem darījumiem.
  • Termināļa darījuma kvīti pircējam var nosūtīt e-pastā vai noskenēt kā QR kodu.

Pieņemt maksājumus telefonā ir ļoti vienkārši:

  • Jāievada pirkuma summa.
  • Jālūdz pircējam savu bezkontakta karti vai mobilo ierīci pietuvināt pārdevēja telefonam vai planšetdatoram.
  • Darījumiem virs 50 EUR var tikt pieprasīts ievadīt PIN kodu pārdevēja ierīcē.
  • Pirkums veikts!
  1. Noformējiet līgumu, piesakieties šeit.
  2. Trīs darba dienu laikā uz līgumā norādīto lietotāja e-pastu no mūsu partnera “EPS LT” saņemiet informāciju par profila aktivizēšanu lietotnē.
  3. Lejuplādējiet lietotni “Swedbank Phone Terminal” Android ierīcē.
  4. Nepieciešamības gadījumā izmantojiet lietotnes instrukciju šeit.
  5. Sāciet pieņemt karšu maksājumus.

“EPS LT” ir Swedbank AS oficiālais sadarbības partneris risinājumam Terminālis telefonā.

Slēdzot līgumu līdz 31.12.2023., pērc Samsung telefonu ar 100 EUR atlaidi.

Swedbank Phone Terminal lietotne – tikai Google Play

GooglePlay

Kas ir mini terminālis?

Mazs un ērti pārvietojams mini terminālis (mPOS), kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību un spēj pieņemt norēķinu kartes, tajā skaitā bezkontakta maksājumus.
Ideāli piemērots uzņēmumiem ar nelielu vai neregulāru pirkumu skaitu gan izbraukumos, gan pastāvīgās tirdzniecības vietās.

  • Terminālis ir uzņēmuma īpašums
  • Bez ikmēneša nomas maksas
  • Piemērots, ja pirkumu skaits dienā nepārsniedz 25 pirkumus
  • Pieņem karšu maksājumus gan ar PIN kodu, gan bezkontakta maksājumus
  • Darbojas ar jaunāko Android/iOS operētājsistēmu viedtālrunim un planšetdatoram
  • Mazs un viegls - ērti pārnēsājams
  • Viegli sākt lietot - uzstādīšanu veicat jūs pats
  • Kvītis saņemsiet elektroniskā veidā uz norādīto e-pastu
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Pasūtiet mini termināli pie SIA Hansab un saņemiet to ar piegādi uz jūsu norādīto adresi.
  3. Iepazīstieties ar termināļa lietošanas instrukciju un biežāk uzdotajiem jautājumiem:
  4. Lejupielādējiet Swedbank mobilo lietotni un Mini termināļa lietotni.
  5. Instalējiet un aktivizējiet termināli savā ierīcē.
  6. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Swedbank mobilā lietotne

AppStore GooglePlay

Swedbank Mini termināļa lietotne

AppStore GooglePlay

Kas ir stacionārais POS terminālis?

  • Piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem
  • Piemērots pastāvīgām tirdzniecības vietām
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā
  • Nepieciešams elektroenerģijas pieslēgums un fiksētais vai mobilais internets
  • Iespējams savienot ar integrēto kasu sistēmu, palielinot norēķinu ātrumu un samazinot kļūdu iespējamību, izvairoties no darījuma manuālas ievades terminālī.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:

Kas ir pārnēsājamais POS terminālis?

  • Piemērots, ja ir fiksēta tirdzniecības vieta, kā arī izbraukumos.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā.
  • Iespēja izvēlēties termināli ar Bluetooth pieslēgumu, kas dod iespēju nelielā attālumā pārvietoties ar termināli.
  • Terminālis ir pārvietojams – iespēja to aiznest pie klienta maksājuma veikšanai.
  • Nepieciešams mobilā interneta pieslēgums.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:

Kas ir Integrētā kasu sistēma?

Ideāls risinājums uzņēmumiem, kuriem ir vidējs vai liels pirkumu apjoms, pastāvīga tirdzniecības vieta, pašapkalpošanās risinājumi.

  • Piemērots vidējiem un lieliem uzņēmumiem.
  • Piemērots, ja ir pastāvīga tirdzniecības vieta.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 50 darījumiem dienā.
  • Lielāks norēķinu ātrums un mazāk kļūdu, jo nav manuāli jāievada maksājuma summa terminālī.
  • Sistēmai ir jābūt apstiprinātai no pakalpojuma sniedzēja puses.
  • Termināļa integrācija: Karšu terminālis un/vai PIN ievades ierīce tiek pievienota kases sistēmai. Šī risinājuma uzstādīšanu un apkalpošanu veic kases sistēmu pakalpojumu sniedzējs.
  • Integrēto risinājumu nodrošina pakalpojumu sniedzējs.
  1. Sazinieties ar savu kasu sistēmas pakalpojumu sniedzēju, lai noskaidrotu, vai tam ir jūsu pakalpojuma sniedzēja apstiprināts integrētais risinājums un kādi ir nosacījumi tā nodrošināšanai.
  2. Parakstiet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu Swedbank internetbankā.
  3. Pakalpojuma sniedzējs pieslēgs karšu pieņemšanas pakalpojumu. Pēc informācijas apstrādes, parametri risinājuma aktivizēšanai tiks nosūtīti Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējam.
  4. Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējs veiks iekārtu uzstādīšanu.
  5. Sāciet pieņemt karšu maksājumus.

Kas ir terminālis pašapkalpošanās kioskiem?

Maksājumu karšu terminālis, ar ko apstrādāt pasūtījumus un maksājumus auto stāvvietās, tirdzniecības automātos un cita veida pašapkalpošanās vietās. Pieejami individuāli, konkrētai nozarei paredzēti risinājumi

  • Risinājumi pieejami gan iekštelpām, gan ārtelpām
  • Iespēja automatizēt klientu apkalpošanas procesus
  • Ierīču uzstādīšanu un uzturēšanu veic ierīces piegādātājs
  1. Piesakieties konsultācijai par norēķinu karšu pieņemšanu
  2. Izvēlieties sev vēlamo iekārtas piegādātāju
  3. Uzstādiet iekārtu jūsu tirdzniecības vietā
  4. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Kā darbojas karšu norēķini?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu ekosistēma un autorizācijas plūsma
  • Kādi ir iespējamie transakciju veidi
  • Kādas ir maksāšanas un karšu lietotāju autentifikācijas metodes

Kā sākt karšu pieņemšanu?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādi ir karšu pieņemšanas risinājumi
  • Kā iegūt karšu termināli un sagatavot to darbam
  • Kur saņemt tehnisko atbalstu, ja tas ir nepieciešams

Karšu pieņemšana tiešsaistē

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu pieņemšana tiešsaistē un kādi ir tirgotāja ieguvumi
  • Kā notiek tiešsaistes maksājumi
  • Kādas ir prasības tiešsaistes tirgotājiem
  • Kā minimizēt riskus

Kas ir pretenzija?

Šajā video uzzināsiet par karšu pretenzijām – kāds ir process, termiņi, tirgotāja atbildība un risinājumi, lai izvairītos no šādām situācijām.

Kas ir krāpšana ar kartēm?

Svarīgākais par krāpšanu:

  • Kā rīkoties iespējamas krāpšanas gadījumā
  • Kā samazināt krāpšanas iespēju

Kas tirgotājiem jādara, lai atbilstu prasībām?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādas ir galvenās tirgotāja atbildības jomas
  • Kā tirgotājam nodrošināt atbilstību banku un starptautisko karšu organizāciju noteikumiem

Kas ir PCI DSS?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir PCI DSS
  • Kā karšu datus var nozagt
  • Kā rīkoties tirgotājam, lai darbotos saskaņā ar PCI DSS, un kādas var būt iespējamās sekas, ja to neievēro

Norēķinu karšu nozares drošības standartu padome (PCI SSC), kuru izveidoja vadošās starptautiskās karšu organizācijas Visa, Mastercard, Amex, Diners, Discovery un JCB, ir izstrādājusi PCI DSS noteikumus un dokumentus, kas nosaka karšu drošības principus un politiku.

PCI DSS attiecas uz visiem, kas apstrādā, glabā un pārraida karšu lietotāju datus un/vai sensitīvus autentifikācijas datus vai varētu ietekmēt kartes lietotāja datu vides drošību.

Tas ietver visu maksājumu kontu apstrādē iesaistītos - tirgotājus, apstrādātājus, pieņēmējus, izdevējus un citus pakalpojumu sniedzējus. Šie noteikumi nosaka tehniskās un operacionālās prasības organizācijām, kas pieņem vai apstrādā norēķinu darījumus.

Prasību un standartu jaunākā versija ir pieejama šeit.

Visiem tirgotājiem, kuri glabā, apstrādā vai pārraida karšu lietotāja datus un/vai sensitīvus autentifikācijas datus, ir jānodrošina atbilstība PCI DSS standartiem. Atsevišķas PCI DSS prasības var attiekties arī uz tiem, kuru vidē netiek glabāti, apstrādāti vai pārsūtīti dati, piemēram, tiem, kas izmanto ārpakalpojumus maksājumu operācijām vai karšu turētāju datu vides pārvaldībai.

Karšu datu un sensitīvu autentifikācijas datu elementi:

Datu elementi Glabāšanas ierobežojumi Prasība padarīt uzglabātos datus nenolasāmus
Kartes lietotāju dati
Kartes numurs (PAN) Glabāšana ir samazināta līdz minimumam Kartes numurs (PAN) jāpadara nenolasāms
Kartes lietotāja vārds, uzvārds Glabāšana ir samazināta līdz minimumam
Pakalpojuma kods Trīs vai četru ciparu numurs uz kartes magnētiskā celiņa Glabāšana ir samazināta līdz minimumam
Derīguma termiņš Glabāšana ir samazināta līdz minimumam
Sensitīvi autentifikācijas dati Sensitīvus autentifikācijas datus pēc autorizācijas vairs nedrīkst glabāt pat šifrētā formātā
Pilni celiņa dati Pilni kartes celiņa dati no magnētiskās joslas, čipa vai cita avota Pēc autorizācijas uzglabāt nevar Jā, dati, kas tiek glabāti līdz autorizācijas pabeigšanai, ir jāaizsargā ar spēcīgu kriptogrāfiju
Kartes verifikācijas kods (CVV2/CVC2) Trīs ciparu kods, kas uzdrukāts norēķinu kartes priekšpusē vai aizmugurē Pēc autorizācijas uzglabāt nevar Jā, dati, kas tiek glabāti līdz autorizācijas pabeigšanai, ir jāaizsargā ar spēcīgu kriptogrāfiju
PIN/PIN bloks Personīgais identifikācijas kods, ko kartes lietotājs ievada darījuma laikā un/vai šifrētais PIN bloks, kas atrodas darījuma ziņojumā Pēc autorizācijas uzglabāt nevar Jā, dati, kas tiek glabāti līdz autorizācijas pabeigšanai, ir jāaizsargā ar spēcīgu kriptogrāfiju

Kā pārliecināties par atbilstību PCI DSS prasībām?

Mēs tirgotājus reizi gadā e-pastā informējam par darbībām, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS standartiem, un prasības ir apskatāmas tabulā.

Tirgotāji tiek iedalīti četros līmeņos atkarībā no viena karšu zīmola (t.i. Mastercard, VISA, Amex u.tml.) karšu norēķinu darījumu skaita gadā. 1. līdz 3. līmeņa tirgotājiem par savu atbilstības statusu ir jāinformē mūs pēc nepieciešamo darbību veikšanas. 4. līmeņa tirgotājiem ir jāinformē mūs par savu atbilstības statusu, nosūtot aizpildītu Pašnovērtējuma anketu (SAQ).

Klienta līmenis Tirgotāju darījumu kritēriji Veicamās darbības tirgotājam Biežums
1. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā sasniedz vai pārsniedz 6 milj. Ārējais drošības audits, ko veic Kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
2. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 1 līdz 6 milj. Kvalificēts drošības eksperts (QSA) vai Iekšējais drošības novērtētājs (ISA) Tirgotājiem, kas aizpilda SAQ A, A-EP vai D, ir jāpiesaista QSA vai ISA ikgadējai atbilstības pārbaudei. Tirgotāji, kas aizpilda SAQ B, B-IP, C-VT, C vai P2PE, tagad var veikt pašnovērtējumu, neizmantojot QSA vai ISA atbilstības pārbaudei. reizi gadā

Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA)

reizi ceturksnī
3. līmenis E-komercijas tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 20 000 līdz 1 milj. Jāizpilda ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
4. līmenis Visi citi tirgotāji Jāaizpilda ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) pēc tirgotāja izvēles reizi ceturksnī - ieteicams
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) ieteicams reizi gadā

Svarīgi! Tirgotājiem ir nepieciešams veikt:

  • Drošības auditu, ko veic sertificēts auditors, kas rīkojas kā Kvalificēts drošības novērtētājs (QSA) pie juridiskām personām, kas minētas PCI DSS oficiālajā Interneta vietnē.
  • Tīkla skenēšanu, ko veic kvalificēts tīkla skenēšanas risinājumu nodrošinātājs, kurš rīkojas kā Akceptēts skenēšanas risinājumu nodrošinātājs (ASV) vai Kvalificēts drošības novērtētājs (QSA). ASV var veikt skenēšanas procedūru klātienes veikalu un tiešsaistes tirgotājiem, bet tiem nav tiesību veikt ikgadējos auditus.
  • Iekšējo auditu, kura ietvaros jāatbild uz pašnovērtējuma anketā (SAQ) iekļautajiem jautājumiem. Anketas saturs ir atkarīgs no tehniskā risinājuma.

PCI DSS prasības un mērķi

Zemāk tabulā redzamās 12 prasības un mērķi kas jums palīdzēs saprast, kādas svarīgas darbības ir jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS noteikumiem.

Mērķi PCI DSS prasības
Jāizveido un jāuztur drošs tīkls un sistēma 1. Jāievieš un jāuztur tīkla drošības kontrole.
2. Jāpiemēro drošas konfigurācijas visām sistēmas komponentēm.
Jāaizsargā karšu lietotāju dati 3. Jāaizsargā glabāšanā esošie kontu dati.
4. Jāaizsargā karšu lietotāju dati ar spēcīgu kriptogrāfiju, tos pārsūtot atvērtā vai publiskā tīklā.
Jāīsteno drošības ievainojamības kontroles programma 5. Jāaizsargā visas sistēmas un tīkli pret ļaunprātīgu programmatūru.
6. Jāizstrādā un jāuztur drošas sistēmas un programmatūra.
Jāievieš strikti piekļuves kontroles pasākumi 7. Piekļuve sistēmas komponentēm un karšu lietotāju datiem jāatļauj tikai tad, ja pastāv attiecīga ar biznesu saistīta nepieciešamība.
8. Jāidentificē lietotāji un jāautorizē piekļuve sistēmas komponentēm.
9. Jāierobežo fiziska piekļuve karšu lietotāju datiem.
Regulāri jākontrolē un jāpārbauda tīkli 10. Jāreģistrē un jāuzrauga visa piekļuve tīkla komponentēm un karšu lietotāju datiem.
11. Regulāri jāpārbauda drošības sistēmas un tīkli.
Jāuztur informācijas drošības politika 12. Jārūpējas par informācijas drošību, izmantojot organizācijas politikas un programmas.

Lai saņemtu plašāku informāciju, apmeklējiet https://www.pcisecuritystandards.org/

Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz tālruņa numuru 67 444 444, ja nepieciešama konsultācija vai vēlaties ziņot par iespējamu krāpniecību. Plašāk par drošu bankas pakalpojumu izmantošanu var uzzināt šeit.

Līguma slēgšana un termināļa nodošana

  1. Neesi apmierināts ar cenu vai servisu? Pārrunāsim. Piesakies konsultācijai.
  2. Tomēr vēlies pārtraukt sadarbību? Ja karšu termināli nomā no mums, atdod to ar Omniva starpniecību bez maksas. Līgums vai konkrētā tirdzniecības vieta līgumā tiks slēgta automātiski, vidēji 5 darba dienu laikā. Ja nepieciešams pieņemšanas un nodošanas akts par termināļa nodošanu, raksti pieprasījumu uz poshelp@swedbank.lv. Filiāle POS termināļi netiek pieņemti. Atgriezt termināli
  3. Ja termināli nomāji citur, nogādā to savam sadarbības partnerim. Bankas ziņojumā nosūti mums iesniegumu brīvā formā par līguma pārtraukšanu. Iesniegumu par līguma pārtraukšanu var iesniegt tikai uzņēmuma paraksttiesīgā persona. Pārtraukt līgumu
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.