Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Naudas pieprasījums

Apmaksa ar linku

Naudas pieprasījums tagad arī uzņēmumiem!

  • Nauda nonāk jūsu kontā vien dažu sekunžu laikā
  • Pieprasījumu klientam sūtiet īsziņā, Whatsapp, e-pastā vai izveidojot QR kodu
  • Maksātājs var veikt maksājumu no Swedbank vai citā bankā atvērta konta
  • Ērts risinājums izbraukuma tirdzniecībai, sporta aktivitātēs, pasākumos un ziedojumu vākšanai

Izmēģiniet bez maksas* līdz 21.05.2025.!

*Pēc bezmaksas perioda - saskaņā ar cenrādi.

Lejupielādē Swedbank mobilo lietotni, lai sāktu izmantot Naudas pieprasījumu:

AppStore GooglePlay

Nav nepieciešams līgums Ātra un vienkārša lietošana Viegls un drošs maksājums
  • Saņemiet naudu no klientiem, nosūtot jau aizpildītu naudas pieprasījumu īsziņā, tūlītējā ziņapmaiņā, e-pastā vai izveidojot QR kodu.
  • Jūsu klientiem – nav nepieciešama skaidra nauda vai maksājumu karte, tikai viedtālrunis.
  • Pieejams Android un iOS ierīcēs, Swedbank mobilās lietotnes jaunākajā versijā.
  • Lai sāktu izmantot Naudas pieprasījumu, nav nepieciešams līgums.
  • Saņemiet paziņojumu par ienākošajiem darījumiem.
  • Maksātājs maksājumu var veikt no Swedbank vai citā bankā atvērta konta.Citadele, SEB
  • Nauda jūsu kontā tiek ieskaitīta vien dažu sekunžu laikā.
  • Naudas pieprasījumu var izmantot kā atgādinājumu par maksājumu.
  • QR kodu ģenerators naudas saņemšanai klātienē (piemēram, ziedojumiem, sporta aktivitātēs, gadatirgos).
  1. Autorizējieties Swedbank mobilajā lietotnē un izvēlieties uzņēmuma profilu.
  2. Pēc sadaļas “Maksājumi” izvēlēšanās:

    • Android lietotājiem: nospiediet uz ikonas.
    • iOS lietotājiem: izvēlieties “Naudas pieprasījums”.
  3. Izvēlieties norēķinu kontu, kurā vēlaties saņemt naudu.
  4. Svarīgi! Konts, kas izmantots pirmajam naudas pieprasījumam, turpmāk tiks izmantots kā komisijas maksas ieturēšanas konts.

  5. Ierakstiet pieprasāmo summu un maksājuma detaļas.
  6. Izvēlieties, vai naudas pieprasījumu izveidot ar saiti vai QR kodu.
  7. Izvēlieties, kā nosūtīt naudas pieprasījumu (īsziņā, e-pastā, Messenger vai citā veidā), vai vienkārši pieprasiet maksājumu, parādot klientam QR kodu.
  8. Jūsu klienti var veikt maksājumu, vienkārši atverot saiti vai noskenējot QR kodu.
  • Naudas pieprasījumu var izveidot internetbankas uzņēmumiem lietotāji, kuriem ir vismaz informatīvā režīma lietotāja tiesības.
  • Viens lietotājs vienā dienā var izveidot līdz 50 pieprasījumiem.
  • Maksimālā summa vienam unikālam naudas pieprasījumam ir 200 EUR.
  • Katru unikālo naudas pieprasījumu maksātāji var atvērt līdz 100 reizēm.
  • Maksimālās kopējās summas limits maksājumiem, kas veikti ar unikālu naudas pieprasījumu, ir 600 EUR.Piemēram, naudas pieprasījumā pieprasot 200 EUR, šo pieprasījumu var izmantot līdz trim reizēm, pirms tiek sasniegts 600 EUR limits. Savukārt, ja naudas pieprasījums ir izveidots par 3 EUR, balstoties uz šo pieprasījumu maksātāji var veikt maksājumu līdz 100 reizēm. Tiklīdz tiek sasniegts viens no limitiem – 600 EUR vai 100 atvēršanas reizes – naudas pieprasījumu maksājumu saņemšanai vairs nevar izmantot.
  • Naudas pieprasījuma saite vai QR kods ir derīgs 30 dienas.

Svarīgi! Aicinām būt atbildīgiem un sūtīt naudas pieprasījumus tikai tiem klientiem, kuri sagaida, ka saņems maksājuma saiti par no jums iegādātajām precēm vai pakalpojumiem.

Komisijas maksa tiek piemērota par katru veiksmīgu ienākošo darījumu, kas tiek norakstīta reizi mēnesī par iepriekšējo mēnesi no konta, no kura tika sagatavots pirmais naudas pieprasījums.
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Naudas pieprasījums
Naudas pieprasījums (maksājumu ierosināšanas pakalpojums) 0,10 Par sekmīgi apmaksātu darījumu. Komisijas maksa par sekmīgi apmaksātiem darījumiem tiek ieturēta no konta (no kura pirmo reizi tika veikts naudas pieprasījums) automātiski, vienu reizi mēnesī – par iepriekšējo mēnesi. Pakalpojumam tiek piemēroti limiti, kas atrodami šeit.

Nodrošini ērtu un drošu iepirkšanās pieredzi saviem klientiem, piedāvājot maksājumu iespēju daudzveidību!

No iespējas lietot termināli savā telefonā līdz integrētiem risinājumiem, kas pielāgoti tieši tava biznesa vajadzībām.

other-banks-list
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Naudas pieprasījums tagad arī uzņēmumiem!

Swedbank un arī citu banku klientiem sūtiet pieprasījumu īsziņā, e-pastā vai kā QR kodu. Līdz 21.05.2025. izmēģiniet to bez maksas!

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.