Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Maksājumu pieņemšana

Plašs risinājumu klāsts maksājumu saņemšanai

Saņemot maksājumus elektroniski, jūs atvieglojat gan savu, gan savu klientu ikdienu. Piemērotāko veidu, kā saņemt maksājumus no klientiem, varat izvēlēties atkarībā no sava uzņēmuma darbības jomas. Mums ir vairāki risinājumi. Izvēlies sev atbilstošāko.

Karšu maksājumu pieņemšana var palīdzēt uzņēmumam palielināt apgrozījumu un tirdzniecību padara drošu. Nauda no karšu darījumiem uzņēmumam tiek ieskaitīta ātri un ērti.

Maksājumu saņemšana tiešsaistē ir ērta, vienkārša un droša. Tas ļauj pārdot preces un pakalpojumus visā pasaulē.

Elektroniskie rēķini ir ērts pakalpojums, kas uzņēmumiem ļauj samazināt rēķinu apstrādei veltīto laiku un līdzekļus.

Karšu norēķini - izaicinājums vai ieguvums?

Karšu norēķini palēnām ir kļuvuši par ļoti daudzu cilvēku ikdienu. Kartes ir visur, un tas, protams, ir izaicinājums arī uzņēmējiem - dzīvot līdzi laikam un ļaut saviem klientiem justies apmierinātiem.

Uzzināt vairāk

Mūsdienīgi norēķini - Latvija seko pasaules tendencēm

Veids, kā patērētāji visā pasaulē norēķinās par pakalpojumiem, diezgan strauji mainās, un Jums ir jābūt gatavam dzīvot līdzi šīm pārmaiņām arī no uzņēmēja viedokļa.

Uzzināt vairāk

Mūsdienīgi norēķini - Latvija seko pasaules tendencēm

Aizvien vairāk Latvijas uzņēmumu izvēlas klientiem piedāvāt iespēju norēķināties ar karti, izmantojot POS termināļus.

Uzzināt vairāk
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Ar ko maijs atšķirsies no aprīļa?

Maijā vairs nebūs kredītkaršu izpārdošanas.