Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Atvērt jaunu uzņēmuma kontu

Pievienojies uzņēmīgajiem! Kāpēc Swedbank?

Ja vēl dibini uzņēmumu, tad tev nepieciešams pagaidu konts.

* Atverot kontu gada laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas Uzņēmumu reģistrā.

Atver norēķinu vai pagaidu kontu attālināti, turklāt bez maksas!

Kā saskatīt biznesa iespēju un to īstenot?

Meklē atbildes podkāstā “Pa ceļam biznesā”, kurā Latvijas uzņēmēji dalās ar savu pieredzi.

Skatīties

Audzē biznesu ar Swedbank!

Tu izvēlējies uzņēmuma naudas lietas turēt pie mums, mēs Tev sniedzam iespēju popularizēt savu produktu vai pakalpojumu 70 000 Swedbank klientiem.

Tavs piedāvājums tiks izvietots šeit, kā arī veidosim tiešo komunikāciju ar mērķa klientiem.

Sarūpē īpašu piedāvājumu un sazinies ar mums: sadarbiba@swedbank.lv

Kāds būs mans konta atlikums pēc 3 nedēļām?

  • Plāno savas finanses, izmantojot Tailwind naudas plūsmas prognozēšanas lietotni
  • Ērti apkopo un vizualizē visus uzņēmuma līdzekļus vienuviet
  • Droši saņem datus ar Swedbank un citas bankas kontu
  • 6 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma periods tikai Swedbank klientiem!
Sākt lietot

Plāno uzņēmuma nākotnes finanses!

Noskaidro gaidāmo naudas atlikumu jebkurā datumā nākotnē, izmantojot Tailwind naudas plūsmas prognozēšanas lietotni. Tikai Swedbank klientiem 6 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma periods!

Uzzināt vairāk

Blogs “Biznesa uzsācējiem”

Kā attīstīt biznesa ideju? Kā uzsākt un kā attīstīties? Citu uzņēmumu pieredzes stāsti un biznesa aktualitātes.

Lasi šeit

Rēķinu izrakstīšanas rīks

Nemokies ar rēķinu šablonu meklēšanu internetā. Izmanto rēķinu izrakstīšanas rīku, kurā atliks vien aizpildīt mainīgos laukus.

Uzzināt vairāk

Sasniedz vairāk klientu Swedbank vidē!

Popularizē savu produktu vai pakalpojumu 70 000 Swedbank klientiem!

Uzzināt vairāk

Biznesa plānošanas rīks

Tests – palīgs uzņēmējiem, lai izvērtētu savas ieceres spēkus, vājības un ilgtspējību. Pirms saki hop, izvērtē plāna potenciālu.

Uzzināt vairāk

Saimnieciskās darbības formas izvēles palīgs

Norādi galvenos faktus par plānoto uzņēmumu, un mēs dosim vispārēju ieskatu par to, kuru saimnieciskās darbības formu labāk izvēlēties un ar kādu nodokļu režīmu rēķināties.

Uzzināt vairāk
  1. Ja vēl dibini uzņēmumu, tad tev nepieciešams pagaidu konts.
  2. Ja uzņēmums ir nodibināts, tev nepieciešams norēķinu konts. Sagatavo dokumentus konta atvēršanai, autorizējies un aizpildi pieteikumu.

    Apskati video, cik vienkārši tas ir.

  3. Saņem atbildi no bankas 1 darbdienas laikā.
  4. Paraksti līgumu internetbankā.

Svarīgi! Parakstīt līgumu attālināti var uzņēmuma paraksttiesīgā persona ar vienpersoniskām paraksttiecībām un derīgu personu apliecinošā dokumenta termiņu. Autorizācijai izmantojams Smart-ID kvalificētais paraksts (QES) vai eID.

  1. Ja vēl dibini uzņēmumu, pagaidu konta atvēršanai piesaki vizīti filiālē šeit.
  2. Norēķina konta atvēršanai piesaki tikšanos filiālē šeit, izvēloties konsultāciju tēmu “Uzņēmuma konta atvēršana”.
  3. Dodoties uz filiāli, sagatavo nepieciešamos dokumentus konta atvēršanai.

Filiāles vizītes laikā, būs jāaizpilda juridisko personu anketa un jāvizualizē dalībnieku struktūra.

Esošo pagaidu kontu varat pārveidot par Norēķinu kontu attālināti.

Pagaidu konts ir nepieciešams dibināšanas procesā esošiem jaundibinātajiem uzņēmumiem, lai pirms reģistrēšanās Uzņēmuma reģistrā veiktu pamatkapitāla iemaksu.

Uzzināt vairāk

Uzņēmuma juridiskais pārstāvis ar vienpersoniskām pārstāvības tiesībām papildu norēķinu kontu var atvērt attālināti internetbankā. Visos pārējos gadījumos jāpiesaka apmeklējums filiālē šeit, izvēloties konsultāciju tēmu “Uzņēmuma konta atvēršana”.

Atvērt papildu kontu

Grupas konts nozīmē vienkāršu un efektīvu līdzekļu pārvaldību. Grupas konts ir uzskaites konts, kurā esošos līdzekļus veido Grupas dalībnieku norēķinu kontu atlikumi un rezervācijas un Grupas overdrafts.

Uzzināt vairāk

Darījuma konts ļauj samazināt risku, pārdodot vai pērkot nekustamo īpašumu, auto vai kādu citu īpašumu.

Uzzināt vairāk
Cenrādis Jaundibinātajiem Jaundibināts ir uzņēmums, kas atver kontu gada laikā pēc tā reģistrācijas. Īpašais cenrādis tiek piemērots uz vienu gadu. Pēc gada spēkā stājas standarta cenrāža pamattarifs. Pamattarifs
Internetbankas ikmēneša apkalpošanas maksa Bez maksas Bez maksas
Konta uzturēšana mēnesī Bez maksas 5,00 EUR
Internetbankas maksājums uz citas personas Swedbank kontu Latvijā Bez maksas 0,21 EUR
Internetbankas maksājumi uz citu banku Latvijā 0,57 EUR 0,57 EUR
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Darījuma konta atvēršana Ērtāk internetbankā Konta atvēršana, tai skaitā līguma sagatavošana.
- Ar standarta līguma nosacījumiem Min. 100 Standarta kārtībā - 0,4% no summas min. 100,00
Steidzamā kārtībā - 0,6% no summas min. 200,00
- Ar nestandarta līguma nosacījumiem Pēc vienošanās, min. 200,00 Standarta kārtībā - min. 200,00
Steidzamā kārtībā - min. 500,00
Konta papildu noformēšana svešvalodā Pēc vienošanās, min. 100,00 Ar standarta līguma nosacījumiem - 100,00
Ar nestandarta līguma nosacījumiem - pēc vienošanās, min. 100,00
Angļu valodā vai krievu valodā.
Ārpus Latvijas izdotu dokumentu pārbaude (ID, pase, darījuma apliecinoši dokumenti u.c.) 300,00 Komisija tiek ieturēta pirms iesaistīšanās darījumā un atsevišķos gadījumos var tikt palielināta
Apkalpošana ar citu institūciju izsniegtu pilnvaru Sk. Norēķinu konts
Lietošana
Konta apkalpošana 0,00 - 150,00Standarta kārtībā - 0,00
Steidzamā kārtībā - 150,00
Dokumentu pārbaude un maksājuma veikšana.
Standarta kārtībā - 3 darba dienu laikā.
Steidzamā kārtībā - 24 stundu laikā.
Par maksājumiem ārvalstu valūtā un/vai uz citu banku ārpus EEZ valstīm sk. Maksājumi ārvalstu valūtā.
Izmaiņas
- Standarta līguma nosacījumos 50,00
- Līguma nestandarta nosacījumos Pēc vienošanās, min. 70,00
Informācijas sniegšana Bez maksas Informācija par darījuma konta stāvokli un transakcijām.
Slēgšana
Konta slēgšana Bez maksas

Spēkā no 01.10.2016.

Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Juridiskajai personai, t.sk. individuālajam uzņēmumam vai zemnieku saimniecībai
Konta atvēršana Internetbankā – bez maksas 10,00
Papildu konta atvēršana filiālē Internetbankā – bez maksas 20,00 Papildu konta atvēršana filiālē bez maksas, ja tehniski tas nav iespējams attālināti.
Uzņēmuma komplekts:
- Norēķinu konts
- Biznesa debetkarte
- Internetbanka uzņēmumiem
- Autorizācijas rīki: Smart-ID
Internetbankā – bez maksas 10,00
Konta atvēršana Swedbank Grupas valstīs 200,00 Lēmums par konta atvēršanu (vai neatvēršanu) tiek pieņemts Swedbank Grupas līmenī. Katra uzņēmuma pieprasījums tiek izvērtēts individuāli. Pieprasījuma vidējais izpildes termiņš: 6-12mēn.
Pirmreizējā dokumentu pārbaude*

* Ārpus Latvijas reģistrētiem uzņēmumiem vai tādiem Latvijā reģistrētiem uzņēmumiem, kuru valdē vai īpašnieku vai patieso labuma guvēju struktūrā ietilpst persona no ārvalstīm.

* Kreditēšanas pakalpojumu sniedzējiem, maksājumu iestādēm, elektroniskās naudas iestādēm un kredītiestādēm, kā arī klientiem, kas veic banku darbības ārpus regulētas sistēmas atbilstoši Regulas (ES) Nr. 575/2013 395. panta 2. punktam.

* Komisijas maksa tiek ieturēta pirms pirmā norēķinu konta atvēršanas un netiek atgriezta gadījumā, ja banka atsaka uzsākt sadarbību.

300,00
Lietošana
Konta uzturēšanas ikmēneša maksa 0,00 - 5,00 Konta uzturēšanas ikmēneša maksa:
- Standarta - 5,00
- Jaundibinātiem uzņēmumiem, atverot kontu gada laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas, gadu - 0,00
Klienta/Klientu grupas ikmēneša apkalpošanas maksa

*Apkalpošanas maksa tiek noteikta katram uzņēmumam/uzņēmumu grupai individuāli, balstoties uz izmaksām, kas rodas pastiprinātas izvērtēšanas pasākumu ietvaros. Par komisijas maksas piemērošanu, banka informē klientu 30 dienas iepriekš.

35,00 - 1000,00*

Maksa tiek piemērota uzņēmumiem/uzņēmumu grupām, kas pārstāv augsta riska valstis, vai uzņēmējdarbības nozares, ir ar sarežģītu īpašumtiesību struktūru un/vai jebkādā citā veidā ir pamats pastiprinātas izvērtēšanas pasākumu veikšanai:

  • uzņēmums ir reģistrēts Bulgārijā, Ungārijā, Horvātijā, Lihtenšteinā, Kiprā vai ārpus EEZ;
  • uzņēmuma/uzņēmumu grupas īpašumtiesību struktūrā ir fiziska persona (dalībnieks/patiesais labuma guvējs) ar Bulgārijā, Ungārijā, Horvātijā, Lihtenšteinā, Kiprā vai ārpus EEZ izsniegtiem personu apliecinošiem dokumentiem un kura nav uzskatāma par Latvijas Republikas rezidentu**;
  • uzņēmuma/uzņēmumu grupas īpašumtiesību struktūrā ir juridiska persona, kas ir reģistrēta Bulgārijā, Ungārijā, Horvātijā, Lihtenšteinā, Kiprā vai ārpus EEZ;
  • uzņēmuma/uzņēmumu grupas īpašumtiesību struktūrā ir fiziska persona (patiesais labuma guvējs), kas ir politiski nozīmīga persona;
  • uzņēmums/uzņēmumu grupas veic uzņēmējdarbību kādā no sekojošām nozarēm:

    • azartspēļu organizēšana;
    • ieroču un munīciju ražošana un tirdzniecība;
    • valūtas maiņas pakalpojumu sniegšana;
    • inkasācijas pakalpojumu sniegšana;
    • ieguves rūpniecība un karjeru izstrāde;
    • kreditēšanas pakalpojumu sniedzēji, maksājumu iestādes, elektroniskās naudas iestādes un kredītiestādes.
  • uzņēmums veic darījumus ar partneriem paaugstināta riska valstīs;
  • citi kritēriji (piemēram, skaidras naudas darījumi u.c.), kas prasa pastiprinātu izvērtēšanas pasākumu veikšanu.

** Personai, kurai nav pase/ID karte vai cits Latvijas Republikas izdots personu apliecinošs dokuments.

Gada robežkomisija par kontu atlikuma liela apjoma pieaugumu

Klientiem, kuru kontos (izņemot kontus, kas ir piesaistīti Grupas kontam) kopējais naudas summas atlikums 31. decembrī pārsniedz 10 000 000 EUR un šis atlikums ir par 30% lielāks nekā Klienta kopējais naudas summas atlikums kontos vidēji dienā kārtējā gada laikā, un kurus banka būs 30 dienas iepriekš rakstveidā informējusi, papildus Komisijai par naudas atlikumu tiek noteikta gada robežkomisija par kontu atlikuma liela apjoma pieaugumu 0,13% apmērā no starpības starp kopējo naudas summas atlikumu kontos 31. decembrī un klienta kopējo naudas summas atlikumu kontos vidēji dienā kārtējā gada laikā, pēdējam pieskaitot 30% palielinājumu.

Piemērs: ja kopējā norēķinu kontu bilance 31. decembra dienas beigās ir 15 000 000 EUR, bet klienta naudas summas atlikums kontos vidēji dienā kārtējā gada laikā ir bijis 5 000 000 EUR, tad gada robežkomisija par kontu atlikuma liela apjoma pieaugumu konkrētajā dienā ir (15 000 000 – (5 000 000 + 30% no 5 000 000))*0,13% = (15 000 000 - 6 500 000)*0,13%= 11 050 EUR.

Komisija tiek ieturēta līdz janvāra 15. datumam par iepriekšējo gadu.

0,13%
Paraksttiesību maiņa 10,00 Par jebkādu paraksttiesību maiņu, izņemot gadījumus, kad paraksttiesības tiek tikai atceltas.
Apkalpošana ar pilnvarām Tikai filiālēs 12,00 + PVN Komisija par dokumentu pārbaudi tiek piemērota par katru pārbaudi.
Slēgšana
Konta slēgšana Bez maksas
Komisija par kontā atlikušo līdzekļu apkalpošanu klientam, ar ko banka ir pārtraukusi sadarbību*

* Komisiju ietur vienu reizi no kopējā līdzekļu atlikuma, ko klients norādītajā termiņā nav pārskaitījis uz citu kredītiestādi.

Līdz 200,00

Spēkā no 13.07.2023.

Pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Pagaidu konta atvēršana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Lietošana
Konta uzturēšana mēnesī 3,56
Iemaksa pagaidu kontā Sk. Skaidras naudas darījumi
Izmaksa no pagaidu konta Sk. Skaidras naudas darījumi
Slēgšana
Konta slēgšana Bez maksas

Spēkā no 01.07.2018.

Augsta riska valstis uz kurām izejošie maksājumi netiek veikti

Lai mazinātu starptautisko maksājumu riskus atbilstoši zema riska bankas stratēģijai, no 01.09.2023. Swedbank AS pārtrauc izejošos maksājumus uz vairākām augsta riska valstīm. Šīs valstis ir:

Afganistāna; Amerikāņu Samoa; Angilja; Aruba; Beliza; Butāna; Bonaire, Sent Eustatiusa un Saba; Britu Virdžīnu salas; Bruneja; Burkinafaso; Burundi; Centrālāfrikas Republika; Čada; Komoru salas; Kuka salas; Korejas Tautas Demokrātiskā Republika (Ziemeļkoreja); Džibutija; Austrumtimora (Timora-Leste); Salvadora; Ekvatoriālā Gvineja; Eritreja; Svatini (Svazilenda); Fidži; Gambija; Grenāda; Gvineja; Gvineja-Bisava; Haiti; Irānas Islāma Republika; Irāka; Kiribati; Lesoto; Māršala salas; Mauritānija; Mjanma (Birma); Mikronēzijas Federatīvās Valstis; Montserrata; Nauru; Nigēra; Niue; Ziemeļu Marianas salas; Palau; Papua-Jaungvineja; Svētās Helēnas sala; Svētā Lūsija; Sentvinsenta un Grenadīnas; Samoa; Santome un Prinsipi; Sīrija; Zālamana salas; Somālija; Dienvidsudāna; Surinama; Tonga; Tērksas un Kaikosas salas; Tuvalu; Vanuatu; Venecuēlas Bolivāra Republika; Volisa un Futuna; Rietumsahāra.

Maksājumu var izpildīt kā zibmaksājumu pāris sekunžu laikā jebkurā brīdī (24/7) ar nosacījumu, ka:

  • Maksājums veikts internetbankā vai mobilajā lietotnē.
  • Saņēmēja konts atrodas Latvijā reģistrētā maksājumu iestādē, kas ir pievienojusies zibmaksājumu sistēmai.
  • Maksājuma summa izejošajam maksājumam nepārsniedz 15 000 EUR.

Ja saņēmējbanka maksājumu nevar pieņemt kā zibmaksājumu, tā izpildei ir citi šķēršļi vai nepieciešamas papildu pārbaudes, zibmaksājums var tikt noraidīts un apstrādāts kā ekonomiskais eiro valūtas maksājums uz Eiropas maksājumu zonas valstīm.

Pakalpojums Maksājuma izpildes veids un iesniegšanas laiks Cena, EUR
Internetbankā Filiālē/TB
Dalīti
Aktīvais tarifs Pamattarifs
Iekšbankas maksājumi
Uz savu kontu Swedbank Latvijā Nekavējoties Bez maksas Bez maksas 5,00
Uz citas personas kontu Swedbank Latvijā Nekavējoties Bez maksas 0,00 - 0,21 - Standarta - 0,21
- Jaundibinātiem uzņēmumiem, atverot kontu gada laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas, gadu - 0,00.
5,00
Eiropas maksājumi*
Uz citu banku Latvijā (t. sk. zibmaksājumi) vai uz Eiropas maksājumu zonas valstīm Ekonomiskais Naudas līdzekļu nodošana saņēmēja vai starpniekbankai tajā pašā darba dienā, kad banka akceptējusi klienta rīkojumu. 16:00 0,36 0,57 5,00
Ekspress Naudas līdzekļu nodošana saņēmēja vai starpniekbankai tajā pašā darba dienā, stundas laikā pēc tam, kad banka akceptējusi klienta rīkojumu. 16:00 15,00 20,00 20,00
Uz kontu Swedbank grupā Maksājumi uz Igauniju, Lietuvu, Zviedriju, Somiju, Norvēģiju. Ekonomiskais
17:30
0,36 0,57 5,00
Starptautiskie maksājumi
Dalīti/Maksātājs Dalīti/Maksātājs Dalīti/Maksātājs
Aktīvais tarifs Pamattarifs
Uz citu banku ārpus Eiropas maksājumu zonas valstīm (arī Eiropas maksājumi, ja nav norādīts saņēmēja IBAN) Ekonomiskais Naudas līdzekļu nodošana saņēmēja vai starpniekbankai 2 darba dienas pēc tam, kad banka akceptējusi klienta rīkojumu Neierobežoti 12,00/23,00 15,00/27,00 15,00/27,00
Standarta Naudas līdzekļu nodošana saņēmēja vai starpniekbankai nākamajā darba dienā pēc tam, kad banka akceptējusi klienta rīkojumu 16:00 15,00/ 27,00 20,00/ 30,00 20,00/ 30,00
Ekspress Naudas līdzekļu nodošana saņēmēja vai starpniekbankai tajā pašā darba dienā, kad banka akceptējusi klienta rīkojumu 14:00 22,00/ 43,00 30,00/ 50,00 30,00/ 50,00

Swedbank neveic starptautiskos maksājumus uz dažām augsta riska valstīm. Vairāk informācijas šeit.

Maksājuma iesniegšanas laiks - vēlākais laiks, kad šī veida maksājumu ir iespējams iesniegt. Ja pieteikšanas laiks nav norādīts, maksājumu var iesniegt, kamēr strādā katra atsevišķā filiāle/norēķinu grupa vai attālinātās apkalpošanas kanāls.

Dalīti - cenā ir ietvertas tikai Swedbank komisijas; visas pārējās ar maksājumu saistītās komisijas (korespondentbankas, saņēmējbankas) sedz saņēmējs. Banka nosūta maksājumu korespondentbankai vai saņēmējbankai ar norādi "SHA" attiecīgajā SWIFT ziņojuma laukā "Details of charges". Maksājuma ieskaitīšanu saņēmēja kontā veic saņēmējbanka pēc visu komisiju, ja tādas rodas, ieturēšanas no maksājuma summas.

Maksātājs - visas ar maksājumu saistītās izmaksas, tai skaitā maksājuma izpildē iesaistīto Banku papildus pieprasītās komisijas, apņemas segt maksātājs. Banka ir tiesīga tās ieturēt no Klienta Konta bez papildu Klienta apstiprinājuma. Banka neuzņemas atbildību, ja kāda no iesaistītajām bankām (korespondentbanka vai saņēmējbanka) nav izpildījusi Bankas norādījumus vai arī ja maksājums nav saņemts pilnā apmērā citu no Bankas neatkarīgu iemeslu dēļ.

*Eiropas maksājumi jeb SEPA (Single Euro Payment Area) - maksājumi eiro valūtā uz Eiropas banku (banka, kas atrodas Eiropas Savienības dalībvalstī un Apvienotajā Karalistē, Andorā, Gibraltārā, Islandē, Lihtenšteinā, Sanmarīno, Monako, Norvēģijā, Šveicē un Vatikānā (Svētais Krēsls).

Spēkā no 13.07.2023.

Spēkā no 01.09.2023.

Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Pasūtīšana un izgatavošana
Jauna karte Arī gadījumos, ja karte pazaudēta, nozagta vai sabojāta. Maksa tiek automātiski ieturēta kartes aktivizēšanas brīdī. Ērtāk internetbankā 6,00
Atjaunota karte Kartes izgatavošana un izsniegšana pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām. Ērtāk internetbankā Bez maksas
Paātrināta kartes izgatavošana options 41,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā uzņēmuma kontaktadresē.
Saņemšana
Pa pastu Bez maksas
Filiālē 6,00
Lietošana
Ikmēneša maksa 0,00 - 2,00 Biznesa debetkartes ikmēneša maksa:
- Standarta - 2,00
- Jaundibinātiem uzņēmumiem, atverot kontu gada laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas, gadu - 0,00
Kartes ikmēneša maksa tiek automātiski ieturēta no uzņēmuma konta katra mēneša sākumā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2,95% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi bankomātos un pie tirgotājiem
Izmaiņas Kartes līgumā (t.sk. limitu, atļauto pakalpojumu, kartes piegādes veida maiņa) Ērtāk internetbankā 6,00
Kartes pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Bilance bankomātos:
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos Latvijā un pasaulē 0,40
Pēdējo 5 ar karti veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Kartes PIN koda nomaiņa un atbloķēšana Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas Kartes PIN kodu iespējams atbloķēt gadījumos, kad tas trīs reizes pēc kārtas nepareizi ievadīts POS terminālī.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Kartes standarta limiti Limiti, EUR
Pirkumiem 1400
Skaidras naudas izmaksai 1400
Skaidras naudas iemaksai 15000

Spēkā no 19.08.2020.

Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Izsniegšana
Kodu kalkulators DP260 6,00 - 12,00 Klientiem līdz 18 gadiem un klientiem no 65 gadiem: EUR 6,00. Kodu kalkulatora DP260 garantijas laiks Latvijas teritorijā - 2 gadi.
Kodu kalkulators DP300C 6,00 - 12,00 Klientiem līdz 18 gadiem un klientiem no 65 gadiem: EUR 6,00. Kodu kalkulatora DP300C garantijas laiks Latvijas teritorijā - 2 gadi.
Kodu kalkulators DP301CV neredzīgiem un vājredzīgiem klientiem Tikai filiālēs 2,00 Kodu kalkulatora DP301CV garantijas laiks Latvijas teritorijā - 2 gadi.
PIN Kalkulatoru piegāde ar kurjeru:
- Latvijas teritorijā 24,79 + VAT
- uz ārzemēm 41,32 + VAT
eID kartes lasītāja izsniegšana 6,61 + PVN
Ārvalstīs sagatavotu dokumentu izskatīšana 160
Lietošana
Internetbankas Aktīvā tarifa mēneša maksa 4,27 - 12,81 EUR 4.27 par katru lietotāju, taču kopā ne vairāk par EUR 12.81
Kodu kalkulatora atbloķēšana 2,00
Lietotāju un/vai to maksājumu limitu maiņa telefoniski vai filiālē 30,00
Lietotāju un/vai maksājumu limitu maiņa internetbankā Bez maksas
Slēgšana
Pakalpojuma slēgšana Bez maksas

Spēkā no 19.08.2020.

Kā rīkoties ārkārtas gadījumā?

Ja esi pazaudējis bankas karti vai autentifikācijas rīkus vai ir radušās aizdomas, ka tie ir nonākuši citu personu rīcībā, nekavējoties zvani mums jebkurā diennakts laikā. Mēs tūlīt bloķēsim tavu bankas karti vai piekļuvi internetbankai, lai neviens cits nevarētu piekļūt līdzekļiem tavos bankas kontos.

  • Privātajiem klientiem: zvani uz tālruni (+371 67444444).
  • Korporatīvajiem klientiem: zvani uz tālruni (+371 67444444).

Mēs arī automātiski bloķējam piekļuvi internetbankai, ja piecas reizes pēc kārtas tiek ievadīti nepareizi pierakstīšanās dati (lietotāja ID vai kods no PIN kodu kalkulatora). Tos var atbloķēt, zvanot uz tālruni +371 67444444. (Atkārtotas bloķēšanas gadījumā tev būs jāapmeklē bankas filiāle. Apmeklējums ir jāpiesaka iepriekš. Vai kontā esi konstatējis sevis neapstiprinātus darījumus, kas veikti pirms internetbankas piekļuves bloķēšanas? Apskati savu konta izrakstu un iesniedzinformāciju mums.

Sargi savus pierakstīšanās datus

  • Nekādā gadījumā neapstiprini darījumus vai pierakstīšanos internetbankā vai lietotnē, ko neesi ierosinājis pats.
  • Nekādā gadījumā nenodod savus personas datus vai internetbankas vai lietotnes pierakstīšanās datus citām personām, tostarp ģimenes locekļiem, draugiem vai bankas darbiniekiem, izņemot, ja zvani uz banku.
  • Nepieraksti, nesūti e-pastā, īsziņā u.tml. un nekādā citā veidā nesaglabā slepenos kodus un paroles, ko izmanto, lai atbloķētu datoru vai mobilo tālruni. Izveido sarežģītas paroles, kuras ir grūti uzminēt, iegaumē tās un regulāri maini. Veido PIN kodus, izmanto nejaušas ciparu kombinācijas. Neizmanto tādas kombinācijas kā 1111, 1234, dzimšanas datumu vai citas ar personas datiem saistītas ciparu kombinācijas.
  • Atceries, ka tavs lietotāja ID numurs ir tikpat svarīgs kā personas kods, tādēļ gādā par tā drošību.
  • Atceries, ka pēc pierakstīšanās tev būs pieejami daudzi pakalpojumi, tostarp ārēji pakalpojumi, kuriem nav nepieciešama papildu autentifikācija.

Pārlūka sesijas beigšana

Pierakstīšanās sesija tiek izbeigta, ja piecas minūtes nenotiek nekāda darbība. Tu tiksi aicināts vēlreiz ievadīt savus pierakstīšanās datus. Laika ierobežojumi ir noteikti drošības nolūkos, lai novērstu piekļuvi internetbankai gadījumā, ja lietotājs ir aizmirsis izrakstīties no sava konta pēc darba pabeigšanas internetbankā.

Internetbankas darba sesijas beigās izraksties (noklikšķinot “Izrakstīties”) un aizver interneta pārlūku.

Internetbankas tīmekļa vietnes adrese

No datora:

Internetbankas tīmekļa vietnes adrese

Internetbankas tīmekļa vietnes adrese

Noklikšķinot uz atslēgas simbola, būtu jāparādās atbilstošajam Swedbank sertifikātam:

Swedbank sertifikāts

Swedbank sertifikāts

No viedierīces:

Swedbank sertifikāts

Swedbank sertifikāts

Pirms pierakstīšanās datu ievadīšanas pārliecinies, ka tīmekļa vietnes domēns ir “swedbank.lv”.

Velti mirkli, lai iepazītos ar mūsu drošības ieteikumiem

  • Nedalies ar saviem personīgajiem autentifikācijas rīkiem. Ja vēlies saviem ģimenes locekļiem vai darbiniekiem dot tiesības pārvaldīt tavos kontos esošos līdzekļus, lūdz banku šīs tiesības piešķirt. Šīs personas varēs izmantot tavus uzņēmuma kontus savā vārdā un ar saviem personīgajiem autentifikācijas rīkiem. Šīs tiesības jebkurā brīdī var atsaukt. Var pasūtīt arī savam kontam piesaistītu papildu karti ģimenes locekļa vajadzībām. Savstarpēji kopīga autentifikācijas rīku izmantošana ar darbiniekiem vai ģimenes locekļiem ir kategoriski aizliegta.
  • Atceries, ka galvenais priekšnosacījums tavai naudas drošībai ir tavu datu (lietotāja ID, PIN kodu, bankai paziņotā mobilā tālruņa numura, personas koda utt.) drošība.
  • Izmanto publisku datoru, neievadi tajā savus personas datus, jo datorā var būt uzstādīta ļaunprogrammatūra, kas fiksē šos datus.
  • Neglabā savu lietotāja ID numuru kopā ar autentifikācijas rīkiem un to slepenajiem kodiem.
  • Nekādā gadījumā nesūti autentifikācijas datus pa e-pastu.
  • Nekad neatklāj savus pierakstīšanās datus, ja vien nezvani bankai. Nevienam nav tiesību pa tālruni lūgt atklāt tavu personas kodu un autentifikācijas rīkus. Ja kāds zvana un stādās priekšā kā bankas darbinieks, nekavējoties pārtrauci sarunu.
  • Tavi Smart-ID vai kodu kalkulatora PIN kodi nedrīkst sakrist ar tava tālruņa numura daļu vai tajā ietilpstošu ciparu kombināciju.
  • Vienmēr pārbaudi kontroles numuru un izlasi sadaļu “skatīt, ko es parakstu”, ja tāda ir pieejama.
  • Ievadot Smart-ID PIN2, parasti tiek apstiprināts maksājums vai vienošanās. To darot, ievēro īpašu piesardzību.
  • Izveidojot jaunu Smart-ID kontu, tev tiek nosūtīta īsziņa. Ja neesi pieprasījis jaunu Smart-ID kontu, nekavējoties sazinieties ar banku.

Piekļūstot internetbankai no klēpjdatora vai stacionārā datora, ievēro tālāk norādītos piesardzības pasākumus!

  • Instalē antivīrusu programmatūru un konfigurē to, lai automātiski tiktu veikta vīrusu definīciju datubāzes atjaunināšana (vismaz viens automātiskais atjauninājums dienā).
  • Uzstādi vietējo ugunsmūri. To vajadzētu konfigurēt tā, lai tavam datoram nevar pieslēgties no interneta.
  • Izmanto jaunāko pieejamo pārlūka un operētājsistēmas versiju.
  • Ieslēdz automātiskos atjauninājumus visai programmatūrai. Ja nav iespējams veikt automātisku atjaunināšanu, regulāri pārbaudi, vai nav pieejama jaunāka programmatūras versija.
  • Iestati interneta pārlūku, lai tas bloķētu uzlecošos logus.

Pārbaudi datora drošību.

  • Plašāka informācija par to, kā aizsargāt savas ierīces un droši izmantot interneta pakalpojumus, ir pieejama šādās vietnēs:

https://cert.lv/lv.

Neaizmirsti par piesardzības pasākumiem, piekļūstot internetbankai no mobilajām ierīcēm!

  • Lejupielādēt lietotnes tikai no uzticamiem avotiem, piemēram, App Store, Google Play vai – Windows Phone programmām – Microsoft Store.
  • Neapej ierobežojumus, ko mobilajā ierīcē ir iestatījis mobilā tīkla operators vai ierīces ražotājs (jailbreaking). Tādējādi tiks atslēgta ierīcē iebūvētā aizsardzība pret dažādiem mobilo ierīču apdraudējumiem.
  • Vienmēr bloķē viedtālruņa ekrānu vai datoru. Ja ierīce ekrāna bloķēšanai piedāvā vairākus drošības līmeņus, vienmēr izvēlies visaugstāko.
  • Neļauj citām personām izmantot tavu tālruni vai planšetdatoru, kurā instalēta Swedbank lietotne.
  • Neatklāj ekrāna bloķēšanas kodus citām personām un neatļauj savu tālruni atslēgt ar citas personas biometriskajiem datiem.
  • Izmanto antivīrusu programmatūru.
  • Vienmēr ievēro savas mobilās ierīces ražotāja prasības vai drošības brīdinājumus.

Iepērkoties tiešsaistē, rīkojies uzmanīgi ar saviem personas un finanšu datiem. Rūpīgi izvērtē draudus, ar kuriem var saskarties internetā. Mēs iesakām nodrošināt personīgo ierīču aizsardzību un vienmēr ievērot tālāk uzskaitītos drošības ieteikumus.

  • Iepērcies tikai uzticamos veikalos. Droši iegādājies preces un pakalpojumus pazīstamos Latvijas un ārzemju internetveikalos ar labu reputāciju. Kritiski izvērtē nepazīstamus pārdevējus un mēģini noskaidrot vairāk par viņu darbību. Iepazīsties ar internetā publiski pieejamām atsauksmēm par konkrēto internetveikalu. Pārliecinies, vai tīmekļa vietnē ir dota detalizēta vietnes administratora kontaktinformācija (adrese, tālruņa numurs, e-pasts utt.), un pārliecinies, vai vietnes saitēs nav kļūdu (lieki vārdi vai burti, dīvaini simboli), vai nav uzlecošo logu, reklāmu, daudz saišu informatīva satura vietā.
  • Izturies piesardzīgi pret atlaidēm. Vai atradi augstas kvalitātes preci par īpaši zemu cenu? Pirms maksājuma veikšanas pārliecinies, ka uzņēmums, kas preci piedāvā, tiešām eksistē un ir uzticams. Izturies piesardzīgi pret reklāmām sociālajos tīklos. Tās var vest uz viltus internetveikaliem.
  • Droša iepirkšanās ar karti. Iepērkoties ārzemju internetveikalos, visizplatītākais maksāšanas veids ir norēķināties ar maksājumu karti. Šādos gadījumos ir jānorāda maksājumu kartes dati. Ja internetveikals piedalās kādā no starptautiskajām drošības programmām, tā vietnē ir norādīti īpaši programmu logotipi, piemēram, “Mastercard Identity Check” vai “Visa Secure” Visa karšu maksājumiem. Iespējams, tiksi pārvirzīts uz internetbanku, lai apstiprinātu maksājumu, pierakstoties internetbankā. Uzzini vairāk par drošu iepirkšanos tiešsaistē šeit. Pirms maksājuma veikšanas internetveikalā, lūdzu, izvērtē attiecīgā internetveikala drošību un iepazīsties ar internetā publiski pieejamajām atsauksmēm par tā darbību.
  • Droši maksājumi elektroniskajā banku sistēmā. Iepērkoties Latvijas internetveikalos, parasti notiek pārvirzīšana uz Swedbank internetbanku. Tā ir atpazīstama pēc Swedbank logotipa un internetbankas adreses: https://www.swedbank.lv/banklink . Tas ir apstiprinājums, ka maksājums tiek veikts tieši banku sistēmā. Pēc pierakstīšanās datu ievadīšanas vietne automātiski parāda izveidoto maksājuma formu.
  • Trešo pušu piegādātāji. Kopš 2019. gada 14. septembra, iepērkoties tiešsaistē, tev var tikt piedāvāts izmantot maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ko kā norēķināšanās iespēju par precēm un pakalpojumiem piedāvā maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzējs, kas nav banka. Izvēloties ierosināt maksājumu no sava bankas konta, tev var būt jāaizpilda maksājuma uzdevuma forma maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzēja vidē un jāpiekrīt datu pārsūtīšanai, kas ir nepieciešama, lai izpildītu maksājumu un vēlāk apstiprinātu maksājuma uzdevumu ar Swedbank internetbankas autentifikācijas rīku. Ja savā konta izrakstā konstatēt darījumu, ko pats neesi apstiprinājis, informēt mūs par to nekavējoties, zvanot uz +371 67444444 (privātie klienti) vai+371 67444444 (korporatīvie klienti).

Aizdomīgas īsziņas. Esi vērīgs!

  • Krāpnieki var izlikties par banku, it kā mūsu vārdā nosūtot krāpnieciskas īsziņas, lai iegūtu tavus personas un autentifikācijas rīka datus. Šādās īsziņās parasti tiek piedāvāts noklikšķināt uz kādas saites, atvērt pielikumu vai zvanīt uz norādītu tālruņa numuru, lai it kā atjauninātu, labotu, pārbaudītu vai aktivizētu tavu kontu internetbankā.
  • Nekādā gadījumā neatbildi uz īsziņu, kurā tiec aicināts atklāt slepenu informāciju. Nekādā gadījumā neklikšķini uz saitēm un neatver pielikumus no nepazīstamiem sūtītājiem, jo tādējādi vari aktivizēt vīrusu vai arī nokļūt krāpnieciskā tīmekļa vietnē.
  • Ja esi noklikšķinājis uz saites un nonācis tīmekļa vietnē, kas izskatās kā mūsu vietne, neievadi tajā nekādus prasītos datus un sazinies ar mums. Šeit ir pieejama informācija par to, kā atpazīt mūsu autentisko tīmekļa vietni.
  • Ja ir aizdomas, ka tavi pierakstīšanās dati ir kļuvuši zināmi citām personām, sazinies ar mums nekavējoties.

Aizdomīgas e-pasta vēstules vai zvani. Esi piesardzīgs!

  • Ja saņem aizdomīgu zvanu vai e-pasta vēstuli it kā no “bankas darbinieka” vai “policista”, kas aicina atklāt tavus slepenos pierakstīšanās datus, nekādā gadījumā neizpaud šo informāciju. Neuzticies šai personai tikai tādēļ, ka tā kaut ko par tevi zina. Krāpnieki var īstenot dažādus scenārijus, lai nozagtu naudu (viņi aicina atjaunināt datus, informē par aizdomīgiem darījumiem utt.), taču tiem visiem ir viena kopīga iezīme – viņi aicina atklāt slepenos internetbankas pierakstīšanās datus vai ievadīt autentifikācijas rīka ģenerēto kodu darījuma apstiprināšanai.
  • Ne bankas, ne tiesībaizsardzības iestāžu darbinieki nesazinās ar iedzīvotājiem un neaicina viņus atklāt viņu internetbankas datus (lietotāja ID, PIN kodus utt.) vai ierosināt vai apstiprināt darījumus, ko klients pats nav ierosinājis. Tādēļ rīkojies vērīgi un neatver aizdomīgas e-pasta vēstules. Pārliecinies, ka internetbankā pieraksties, izmantojot īsto tīmekļa vietni (https://www.swedbank.lv).

Dažas biežāk izplatītās pazīmes, kas liecina, ka saņemtais tālruņa zvans, e-pasta vēstule vai īsziņa, visticamāk, ir krāpšanas vai uzbrukuma mēģinājums:

  • Ziņā tiek radīta lielas steidzamības sajūta. Noziedznieki cenšas steidzināt, lai tu pieļautu kļūdu.
  • Ziņa mudina apiet vai ignorēt mūsu politiku un procedūras.
  • Ziņa piedāvā gūt lielu peļņu. Ja piedāvājums izklausās pārāk labs, lai būtu ticams, tā, visticamāk, arī ir krāpšana.
  • Ievēro īpašu piesardzību attiecībā uz tālruņa zvaniem vai ziņām, kuru sūtītājs it kā ir valsts iestāde un kurās tiec aicināts uz tūlītēju rīcību.

Vai atradi kļūmi drošības sistēmā? Informē mūs par to!

Mums, Swedbank, ir svarīgi, lai mūsu klienti justos droši un aizsargāti, pārvaldot savus finanšu līdzekļus mūsu elektroniskajos kanālos. Līdz ar to mēs vēlamies nodrošināt augstāko drošības līmeni mūsu IT sistēmās. Tomēr reizēm varam kaut ko arī nepamanīt. Ja konstatē kļūmi drošības sistēmā, lūdzu, informē mūs par to, lai varam pēc iespējas ātrāk novērst problēmu.

Kā ziņot?

Nosūti mums e-pasta vēstuli uz adresi: responsible-disclosure@swedbank.com. We Aicinām izmantot mūsu publiskoPGP atslēgu nosūtītās informācijas aizsardzībai. Noteikti iekļauj ziņojumā šādus datus:

  • ievainojamības detalizēts apraksts, ieskaitot URL un ievainojamības veidu;
  • informācija, kas mums nepieciešama problēmas reproducēšanai;
  • ja iespējams – atklātās ievainojamības ekrānuzņēmums;
  • tava kontaktinformācija, vārds un uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un publiskā PGP atslēga (ja jums tāda ir).

Iesniegtos personas datus Swedbank izmantos, lai informētu tevi par konstatēto IT drošības trūkumu analīzi un korekciju un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar tevi iesniegtās informācijas precizēšanai. Plašāka informācija par Swedbank datu apstrādes procedūrām ir pieejama www.swedbank.lv sadaļā par Swedbank personas datu apstrādes principiem.

Par ko var ziņot?

Var mums ziņot par drošības kļūmēm, ko konstatēji jebkurā mūsu pakalpojumā. Drošības kļūmju piemēri: starpvietņu skriptošana, šifrēšanas kļūdas vai drošību ietekmējošas kļūdas loģikas kontrolēs. Ziņošanas iespēju nav paredzēts izmantot attiecībā uz citām loģikas kļūdām, teksta kļūdām, jautājumiem par mūsu pakalpojumiem, jautājumiem par mūsu pakalpojumu drošību u. tml.

Ko gaidīt no Swedbank?

Mēs apstiprināsim, ka esam saņēmuši tavu ziņu, visā problēmas risināšanas procesā tevi par to informēsim, kā arī paziņosim, kad problēma būs novērsta. Atlīdzība par informēšanu par ievainojamību netiek izmaksāta.

Ko gaidām no tevis?

Gan mums, gan mūsu klientiem ir svarīgi, lai tiktu ievēroti labās prakses standarti.

  • Ievainojamību nedrīkst izmantot, lai piekļūtu vai mēģinātu piekļūt tev nepiederošai informācijai.
  • Ievainojamību nedrīkst izmantot, lai dzēstu vai labotu informāciju.
  • Tu nedrīksti ietekmēt mūsu pakalpojumu pieejamību.
  • Tu dod mums iespēju novērst konstatēto ievainojamību, pirms paziņo par to publiski.

Vai var ziņot anonīmi?

Jā, taču tādā gadījumā mēs nevaram atbildēt un informēt tevi par ievainojamības novēršanas procesu.

PGP atslēga

PGP atslēga

Atslēgas ID: 0x0AD6CCAF

Kontroles kods: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Mēs iesakām atjaunināt pārlūkprogrammu un operētājsistēmas versiju, tiklīdz atjauninājums ir izlaists. Lai uzlabotu drošību un pieredzi mūsu digitālajos kanālos, šos atjauninājumus var iestatīt automātiski. Mēs oficiāli atbalstām šādas pārlūkprogrammu versijas:

  • Google Chrome 85 un jaunākas versijas;
  • Microsoft Edge 85 un jaunākas versijas;
  • Mozilla Firefox 80 un jaunākas versijas;
  • Safari 14 un jaunākas versijas.

Maini konta limitus un pievieno lietotājus, neizejot no biroja!

Kur pircējs ar karti, tur bizness ar termināli!

Pasūti uzņēmuma debetkarti tepat internetbankā un lieto to pirmo gadu bez maksas.

Dokumenti, kas nepieciešami norēķinu konta atvēršanai:

  • pārstāvju personu apliecinoši dokumenti (pase/e-ID karte);
  • īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti;*
  • uzņēmuma struktūras vizualizācija, ja vismaz viens no uzņēmuma dalībniekiem ir juridiska persona.

Ievēro!

Klienta izpētes ietvaros nepieciešamības gadījumā banka var pieprasīt papildus dokumentus.

*Ja uzņēmuma struktūrā ir vismaz viena ārvalstīs reģistrēta juridiska persona, jāiesniedz īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti, kas apliecina klienta dalībniekus (aktuālu juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdotu izziņu, kas izdota ne agrāk kā 30 dienas pirms izziņas iesniegšanas bankā).

Dokumenti, kas nepieciešami norēķinu konta atvēršanai:

  • pārstāvju personu apliecinoši dokumenti (pase/e-ID karte);
  • īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti;*
  • uzņēmuma struktūras vizualizācija, ja vismaz viens no uzņēmuma dalībniekiem ir juridiska persona.

Papildus dokumenti, ja uzņēmums reģistrēts ārvalstīs:

  • reģistrācijas faktu un juridisko adresi apliecinoši dokumenti;**
  • statūti/nolikums;
  • dokumenti, kas apliecina juridisko pārstāvju pilnvaras;
  • dokumenti, kas apliecina konta nepieciešamību Latvijā (piemēram, dokumenti ar sadarbības partneriem, skaidrojums par saimnieciskās darbības veikšanu Latvijā u.tml.).

Ievēro!

  • Nepieciešams iesniegt dokumentu oriģinālus vai notariāli apstiprinātas kopijas.
  • Dokumenti tiek pieņemti latviešu, angļu un krievu valodās.
  • Klienta izpētes ietvaros nepieciešamības gadījumā banka var pieprasīt papildus dokumentus.

*Ja uzņēmuma struktūrā ir vismaz viena ārvalstīs reģistrēta juridiska persona, jāiesniedz īpašumtiesību struktūru apliecinoši dokumenti, kas apliecina klienta dalībniekus (aktuālu juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdotu izziņu, kas izdota ne agrāk kā 30 dienas pirms izziņas iesniegšanas bankā).

** Reģistrācijas faktu un juridisko adresi apliecinoši dokumenti, kas izdoti ne agrāk kā 30 dienas pirms darījuma attiecību uzsākšanas (piemēram, reģistrācijas apliecība un/vai juridiskās personas reģistrācijas valsts kompetentās iestādes izdota izziņa).

Dokumenti, kas nepieciešami pagaidu konta atvēršanai filiālē:

  • uzņēmuma dibināšanas līgums vai lēmums;
  • uzņēmuma dibinātāju vai pārstāvju personu apliecinoši dokumenti;
  • papildu dokumenti, ja tas nepieciešams.

Nepieciešamie dokumenti attālinātai pagaidu konta atvēršanai:

  • Dibināšanas līgums vai lēmums.
  • Dibinātāju sapulces protokols vai lēmums par pilnvaroto personu iecelšanu, ja dibināmo sabiedrību nepārstāv paši dibinātāji, kas norādīti.

Pirms saki hop, izvērtē savas ieceres potenciālu!

Darbības testēšanas rīks ir palīgs topošajiem un jaunajiem uzņēmējiem, lai izvērtētu savas ieceres ilgtspējību. Ieguvumi:

  • strukturēts apraksts par produktu un tās pievienoto vērtību
  • apzināta produkta cena, pircēji un konkurenti
  • prognozēta naudas plūsma un uzņēmuma rentabilitāte.

Google reklāmas iespējas internetā

Piedāvājam izmantot Google reklāmas kuponu 40 EUR vērtībā, lai veicinātu sava uzņēmuma atpazīstamību un sasniegtu vairāk jaunu klientu. Kuponu var saņemt tikai Swedbank klienti, atverot uzņēmuma kontu. Kuponu var izmantot Google Adwords reklāmām. Lai uzzinātu vairāk par reklamēšanas iespējām Google, apmeklē e-akadēmiju.

Tiem, kas plāno, veido un attīsta

Viss noderīgais biznesam vienuviet:

Tavi klienti priecāsies par iespēju norēķināties ērti un droši.

Uzzināt vairāk

Cik dažādi uzņēmumi, tik atšķirīgas vajadzības.

Uzzināt vairāk

Strādājot kopā, darbi vedas raitāk.

Uzzināt vairāk

Dažkārt kas ļoti labs ir tikai klikšķa attālumā.

Uzzināt vairāk

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Naudas pieprasījums tagad arī uzņēmumiem!

Swedbank un arī citu banku klientiem sūtiet pieprasījumu īsziņā, e-pastā vai kā QR kodu. Līdz 21.05.2025. izmēģiniet to bez maksas!

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.