Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Mobilā lietotne

Swedbank lietotne – banka tavās rokās!

  • Jaunums! Sūtiet naudas pieprasījumu tūlītējai samaksai.
  • Mobilie bezkontakta maksājumi – maksā ar telefonu
  • Biometrija – autorizējies un apstiprini maksājumus ar pirksta nospiedumu vai sejas identifikāciju
  • Mobilie paziņojumi – esi informēts par uzņēmuma kontā notiekošo bez maksas

Pieejama operētājsistēmas versijām: iOS 16.0 (vai jaunāka) un Android 5.0 (vai jaunāka).

Lejupielādē:

iPhone mobilā lietotne Android mobilā lietotne

Jaunumi!

Naudas pieprasījums

Saņemiet maksājumu no klienta, nosūtot saiti vai QR kodu. Veiciet šādas darbības, lai izveidotu naudas pieprasījumu:

  • Autorizējieties Swedbank mobilajā lietotnē, izvēlieties uzņēmuma profilu un sadaļu "Maksājumi".
  • Android lietotājiem: nospiediet uz ikonas.
  • iOS lietotājiem: izvēlieties “Naudas pieprasījums”.
  • Ierakstiet pieprasāmo summu un maksājuma detaļas.
  • Izvēlieties, vai naudas pieprasījumu izveidot ar saiti vai QR kodu.
  • Izvēlieties, kā nosūtīt naudas pieprasījumu (īsziņā, e-pastā, Messenger vai citā veidā), vai vienkārši pieprasiet maksājumu, parādot klientam QR kodu.

Iespējas

  • Vienā dienā var izveidot līdz 50 pieprasījumiem.
  • Viena pieprasījuma maksimālā summa ir 200 EUR.
  • Katru pieprasījumu maksātāji var atvērt līdz 100 reizēm, bet visu maksājumu summa, kas veikta, izmantojot saiti vai QR kodu, nedrīkst pārsniegt 600 EUR.
  • Naudas pieprasījuma saite vai QR kods ir derīgs 30 dienas.
Uzzināt vairāk

Apskati kartes PIN kodu

Jebkurš kartes lietotājs, kuram ir piekļuve uzņēmuma internetbankai, var apskatīt savas kartes PIN kodu Swedbank lietotnē.

Tas ir droši, viegli un ērti, ja esi aizmirsis savu sākotnējo PIN kodu vai nevari to vairs atcerēties pēc nomaiņas.

  • Viegli – PIN koda apskates iespēja ir pieejama Swedbank lietotnes sadaļā “Kartes”.
  • Droši – PIN kodu var apskatīt tikai autentificējoties.
  • Ērti – nav jāpasūta jauna karte un jāgaida tās piegāde, ja gadās aizmirst savu PIN kodu.
  • Personalizēti – PIN kodu lietotnē var apskatīt tikai kartes lietotājs, kuram uzņēmuma internetbankā ir piekļuve kartei piesaistītajam kontam. Lai lietotnē apskatītu savas kartes PIN kodu, jāautorizējas un jānospiež uz sadaļas “Kartes” apakšējās izvēlnes. Kad esi izvēlējies kādu no savām kartēm, jaunā iespēja ir pieejama pie kartes informācijas un saucas “Kartes PIN”. Pēc nospiešanas darbība būs jāapstiprina ar savu izvēlēto autentifikācijas metodi. Pēc tam kartes PIN kods tiks parādīts uz 30 sekundēm. Izmantojot šo iespēju, jābūt piesardzīgam, uzmanoties, lai PIN kodu neredzētu neviena cita persona.

Biometrija / PIN

Biometrija un PIN ir visērtākie veidi, kā pieslēgties mūsu mobilajai lietotnei un internetbankai.

  • Ātrāka pieslēgšanās.
  • Konta atlikuma noskaidrošana vienā acumirklī.
  • Pārskaitījumu apstiprināšana. Izmantojot biometriju – 10 reizes pēc kārtas, līdz 100 EUR vienā maksājumā, izmantojot PIN kodu – 5 reizes pēc kārtas, līdz 50 EUR vienā maksājumā.

Apskati kartes datus

Tagad apskatīt aktīvo karšu datus, tostarp kartes numuru, derīguma termiņu un Security code/CVC2 kodu, ir pavisam viegli.

  • Vienkārši – kartes datus vari apskatīt sadaļā “Kartes”.
  • Ērti – iepērkoties internetā, fiziskā karte nav nepieciešama; vienkārši nokopē kartes numuru mobilajā lietotnē.
  • Droši – informācija ir redzama, tikai kartes lietotājam autorizējoties.
    Šī funkcija ir pieejama kartēm, kuras ir aktīvas. Drošības apsvērumu dēļ var nokopēt tikai kartes numuru, bet ne “Valid Thru” (Derīga līdz) un Security code/CVC2 numuru.

Kā tas darbojas?

Lai skatītu kartes datus, autorizējies lietotnē, atver sadaļu “Kartes” un izvēlies “Kartes dati”, kas ļaus redzēt kartes informāciju. Lai apskatītu kartes datus, katrā pieprasījuma reizē jāpieslēdzas ar Smart-ID PIN2 kodu. Kartes dati tiek rādīti 45 sekundes, tādējādi samazinot risku, kad tālruņa ekrāns ir redzams citiem. Ja 45 sekunžu laikā neizdodas nokopēt kartes numuru, var atkārtoti pieslēgties ar PIN2, lai apskatītu to vēlreiz. Kartes datu apskates reižu skaitam nav ierobežojuma.

Papildus jaunajām funkcijām esam uzlabojuši arī iecienītākās un ierastākās funkcijas, lai tās varētu turpināt izmantot jaunā veidā.

Šajā sadaļā redzēsiet visus sava uzņēmuma Swedbank kontus, kā arī pēdējos pārskaitījumus. Varat izvēlēties sev ērtāko kontu un pēdējo pārskaitījumu parādīšanas veidu:

  • Visi konti vienā logā
  • Katrs konts atsevišķi

Jebkuru no pēdējiem maksājumiem var viegli izvēlēties kā jauna maksājuma sagatavi.

Mēs zinām, ka reizēm maksājumi ir tiešām steidzami, tādēļ esam sagrupējuši maksājumus tā, lai tos būtu ērti pārskatīt un ātri izvēlēties nepieciešamo:

  • Visbiežāk veiktie maksājumi
  • Maksājumi starp saviem kontiem
  • Definētie maksājumi
  • Zibmaksājumi uz citu banku Latvijā, kas ir pievienojusies zibmaksājumu sistēmai
  • Jauna maksājuma sagatavošana

Pārvaldi biznesa kartes mobilajā lietotnē:

  • Bloķē un atbloķē karti uz 10 dienām.
  • Apskatīt kartes PIN kodu, kartes numuru, derīguma termiņu un Security code/CVC2 kodu.
  • Maini kartes limitus.
  • Aktivizē bezkontakta maksājumus (funkcionalitāte pieejama tikai uzņēmuma juridiskajam pārstāvim):
    • e-makos, piemēram, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay un citviet;
    • pakalpojumus, kuru regulārai apmaksai tiek izmantota digitalizētā karte, piemēram, Netflix, Amazon, Uber un tamlīdzīgi.

Apskaties pamacību

Svarīgi! Daži abonementi un pakalpojumi var neparādīties pārdevēja izmantotā tehniskā risinājuma dēļ.

Uzziniet par klientu maksājumiem sava uzņēmuma kontā uzreiz – bez maksas.

Mobilos paziņojumus var vienkārši ieslēgt un izslēgt.

Lai ātri apskatītu atlikumu, izmantojiet logrīku:

  • uzstādiet logrīku savas viedierīces sākumekrānā;
  • nospiediet ikonu;
  • apskatiet konta atlikumu bez autorizēšanās mobilajā lietotnē.

iOS ierīcēm uzstādīšanas soļi ir tādi paši kā citiem logrīkiem iOS operētājsistēmā.

Uzziniet, kā pievienot logrīku Android ierīcē

Kā banka ar plašu produktu un pakalpojumu klāstu ticam, ka jaunā sadaļa Pakalpojumi pavērs plašākas iespējas vēl ērtākai pakalpojumu saņemšanai.

  • Uzņēmumu kredīti
  • Minitermināļi (mPOS)
  • Iespēja pieteikties jauniem pakalpojumiem

Sazinieties ar mums, kā un kad jums ērtāk:

  • Pa telefonu
  • Pa e-pastu
  • Piesakiet konsultāciju
  • Filiālē - ieskatieties filiāļu kartē, kas integrēta mobilajā lietotnē

Jaunā Swedbank Latvija lietotne ir pieejama jebkurai viedierīcei (tālrunim, planšetei u.tml.) ar šādām operētājsistēmas versijām:

  • iOS: 16.0 vai jaunāka
  • Android: 5.0 vai jaunāka

Lai izmantotu biometriju:

  • Ierīcei ir jābūt ar pirkstu nospiedumu vai sejas atpazīšanas sensoru
  • Android: 6.0 versija
  • iOS: 16.0 versija
  • Dodies uz Google Play vai App Store
  • Lejupielādē Swedbank Latvija lietotni

Baudi ērtu ikdienas pakalpojumu lietošanu!

Ievēro! Atjauninājums būs pieejams tikai ierīcēm ar operētājsistēmām, kas norādītas sadaļā “Nosacījumi”.
  • Viedtālrunis vai planšetdators vienmēr jāaizsargā ar paroli.
  • Nedrīkst ļaut citām personām izmantot savu viedtālruni vai planšetdatoru.
  • Jāinstalē pretvīrusu programma.
  • Aktivizējot biometriju, vienmēr ievērojiet ierīces ražotāja norādījumus.

Smart-ID - bezmaksas mobilā lietotne, ar kuru ērti autorizēties, veikt maksājumus internetbankā un mobilajā lietotnē.

Izmantojiet karšu mini termināli kopā ar viedtālruni vai planšetdatoru, lai nodrošinātu saviem klientiem izcilu norēķinu pieredzi.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Kas tev ir nepieciešams veiksmīgam e-veikalam?

Ja tev jau ir savs e-veikals vai tikai domā par to, šeit atradīsi vērtīgus padomus un pieredzi no nozares ekspertiem un mūsu klientiem.

Uzzini šeit

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.