Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Maksājumu grūtības

Saskaroties ar kredītmaksājumu veikšanas grūtībām, Swedbank un Swedbank Līzings piedāvā šādus risinājumus:

  • Aizdevuma pamatsummas atmaksas atlikšana šeit
  • Līguma termiņa pagarināšana šeit
  • Citi individuālie risinājumi rakstot bankas ziņojumu
Saņemt konsultāciju

Svarīgi ielāgot

  • Maksājuma disciplīna un vajadzības gadījumā savlaicīga saziņa ar banku, pirms iestājies ikmēneša maksājuma kavējums, ir pamats savstarpējai uzticībai.
  • Laba kredītvēsture palielina uzņēmuma iespējas saņemt finansējumu arī nākotnē.

Jautājumi un ieteikumi, par kuriem vērts aizdomāties

  • Cik lieli finanšu līdzekļi ir nepieciešami uzņēmuma uzturēšanai? Cik ilgi uzņēmums spēs darboties, izmantojot iekšējās finanšu rezerves?
  • Kādas darbības ir veiktas vai tiks veiktas, lai samazinātu uzņēmuma ikdienas izmaksas? Piemēram, izmaiņas telpu nomas maksā, administrācijas izdevumi, pārskatīti maksājumi par papildu ērtībām darba vietā u.tml.
  • Vai ir jautāts piegādātājiem par iespējām pagarināt rēķinu apmaksas termiņus?
  • Kāds ir optimālais noliktavā esošās produkcijas apjoms?
  • Vai ir apzinātas iespējas alternatīviem pārdošanas kanāliem un e-komercijai?
  • Kādas ir uzņēmuma īpašnieka iespējas un vēlme atbalstīt biznesu ar personiskiem līdzekļiem?
  • Vai ir jautāts par atliktā maksājuma iespēju visās finanšu iestādēs, ar kurām uzņēmums sadarbojas?

Jautājumi un atbildes par atliktā pamatsummas maksājuma risinājumiem

Nepieciešams iesniegt uzņēmuma operatīvos finanšu datus - bilanci un peļņas zaudējumu aprēķinu ar atšifrējumiem.

Pamatsummas atmaksas atlikšana attiecas uz tiem kredītproduktiem, kam ir grafiks ar ikmēneša pamatsummas maksājumu, tai skaitā līzingu.

Visbiežāk atbildi saņemsiet dažu dienu laikā, taču atsevišķi gadījumi prasīs ilgāku izvērtējumu. Tāpat atbildes saņemšanas laiku ietekmē pieteikumu skaits, kas liela apjoma gadījumos var prasīt vairāk laika, bet šobrīd nodrošinām atbildes pāris dienu laikā.

Ja radīsies pauze tirdzniecībā, ierosinām nesteigties ar POS iekārtas atpakaļ atdošanu bankai, bet aicinām katru klientu vērsties bankā, rakstot bankas ziņojumu un informējot par situāciju – mēs individuāli izvērtēsim katru pieteikumu un palīdzēsim rast risinājumu uzņēmuma izmaksu mazināšanai.

Pēc izmaiņu noformēšanas jaunais grafiks būs pieejams internetbankā.

Individuāli risinājumi ir iespējami, par tiem lūdzam rakstīt bankas ziņojumu.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Naudas pieprasījums tagad arī uzņēmumiem!

Swedbank un arī citu banku klientiem sūtiet pieprasījumu īsziņā, e-pastā vai kā QR kodu. Līdz 21.05.2025. izmēģiniet to bez maksas!

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.