Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Bankas garantija

Norādiet savu kontaktinformāciju, un mēs piezvanīsim 1 darba dienas laikā!

Swedbank AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami Swedbank AS mājaslapā www.swedbank.lv un jebkurā „Swedbank” AS filiālē.

Paldies! Jūsu pieteikums ir nosūtīts.
Mūsu konsultants telefoniski sazināsies ar Jums 1 darba dienas laikā un informēs Jūs par finansēšanas nosacījumiem un līguma noformēšanas kārtību.
Pieteikumu nosūtīt neizdevās!

Bankas garantija jaunām biznesa iespējām

Izmantojiet iespēju nopelnīt vietējos un eksporta/importa darījumos, kur nepieciešama bankas garantija.

  • Minimālā garantijas summa nav noteikta
  • Garantijas termiņš līdz 5 gadiem
Aizpildīt pieteikumuSagatavot izmaiņas
  • Piedalieties valsts un pašvaldību konkursos
  • Samaziniet riskus vietējos un starptautiskos darījumos
  • Pircējs var aizstāt priekšapmaksu par preci ar garantiju
  • Pārdevējam ir iespēja saņemt priekšapmaksu lielāku projektu vai ražošanas sākšanai
  • Par Bankas garantijā paredzēto saistību izpildi atbildīgs ir klients. Garantijas saņēmējs vēršas pie bankas ar maksājuma prasību (izmanto garantiju) tikai tad, ja bankas klients, pēc kura lūguma banka izdevusi garantiju, savas saistības nav izpildījis.
  • Bankas garantiju ir iespējams izbeigt pirms termiņa tikai tad, ja banka no garantijas saņēmēja ir saņēmusi rakstisku atbrīvojumu no garantijas saistībām.
  • Bankas garantija, lai arī balstās uz līgumu, kas noslēgts starp bankas klientu un tā darījuma partneri, ir pilnīgi neatkarīga no šī līguma. Tādēļ, saņemot maksājuma prasību, tā jāapmierina, ja ievēroti garantijas nosacījumi, pat ja klients uzskata, ka tā partneris ir pārkāpis kādus no līguma noteikumiem.
  • Termiņdepozīts vai naudas līdzekļi norēķinu kontā
  • Uzņēmuma aktīvi, uz kuriem ir reģistrēta komercķīla
  • Nekustamais īpašums, uz kuru ir nostiprināta hipotēka
  • Uzņēmuma īpašnieka galvojums
  1. Lejupielādē un aizpildi pieteikumu
  2. Iepazīsties ar Vispārējiem Garantiju noteikumiem
  3. Paraksti pieteikumu ar drošu elektronisko parakstu
  4. Nosūti to uz e-pasta adresi tfon@swedbank.lv
  5. Ar Tevi sazināsies bankas darbinieks 1 darba dienas laikā
  6. Reģistrē nodrošinājumu (izņemot gadījumus, ja nodrošinājums ir naudas līdzekļi vai termiņdepozīts)
  7. Saņem pieprasīto garantiju norādītajā filiālē vai elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu.

Nepieciešamības gadījumā piesakies telefonkonsultācijai šeit

Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Garantijas izsniegšana
- Nodrošinājums ir naudas segums/termiņdepozīts Swedbank 75,00
- Cits nodrošinājums Pēc vienošanās, min. 100,00
- Steidzamā kārtībā Pēc vienošanās, min. 150,00
Paziņojums klientam par citas bankas izsniegtu garantiju 75,00
Lietošana
Ja nodrošinājums ir naudas segums/termiņdepozīts bankā 1% gadā, min. 35,00 Summām līdz 7000 - min. 35,00
Summām no 7000 - min. 75,00
Cits nodrošinājums Pēc vienošanās, min. 75,00 Summām līdz 7000 - min. 75,00
Summām no 7000 - min. 150,00
Izmaiņas garantijas noteikumos 75,00
Maksājuma prasības apstrāde 0,10% no summas, min. 75,00 Maksājuma prasības atbilstības pārbaude un maksājuma veikšana
Citas bankas izsniegtas garantijas autentiskuma pārbaude 35,00
Garantijas cesijas apliecinājuma apstrāde vai izdošana 35,00
SWIFT paziņojuma izdevumi 15,00
Pasta izdevumi Faktiskās izmaksas
Slēgšana
Garantijas slēgšana/atsaukšana pirms termiņa 30,00
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Vai, vai, vai!

Nedienas ar uzņēmuma auto var pārvērsties neplānotās izmaksās.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.