Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Zelta kredītkarte

Telefona ekrānā parādīta mobilā lietotne ar Zelta kredītkarti

Taviem pirkumiem, ceļojumiem un ikdienai

  • Ceļojuma apdrošināšana visai ģimenei ceļojot kopā
  • Skaidras naudas izņemšana bez komisijas maksas līdz 500 EUR
  • Bezprocentu periods līdz 40 dienām
  • 180 dienu pirkuma apdrošināšana
Pieteikuma aizpildīšana prasīs vien 2 minūtes Piekļuve kredītlimitam, pirms karte tev piegādāta Ērta kartes pārvaldīšana mobilajā lietotnē
  • Kredītlimits no 600 EUR
  • Plaša seguma ceļojuma apdrošināšana, kas visā pasaulē ir spēkā kartes lietotājam un tā ģimenei.
  • 180 dienu pirkuma apdrošināšana ir spēkā lielākajai daļai preču, kas iegādātas, maksājot ar kredītkarti vai pārskaitījumu no kredītkartes konta.
  • Bezprocentu periods līdz 40 dienām izmantotajam kredītkartes limitam.
  • Skaidras naudas izņemšana bez komisijas maksas līdz 500 EUR Latvijā un visā pasaulē. Izmantojot citu banku bankomātus, attiecīgā bankomāta operators var piemērot komisijas maksu par bankomāta izmantošanu atbilstoši cenrādim. Ja skaidra nauda tiek izņemta citu banku bankomātos, šī darījuma summa tiks norakstīta no konta 2 darbdienu laikā.
  • Atlaides un īpašie piedāvājumi.
  • Iespēja rezervēt un norēķināties par viesnīcu un izmantot auto nomas pakalpojumus.
  • Var noformēt papildu kartes saviem ģimenes locekļiem. Visi papildu kartes lietotāji var baudīt tādas pašas priekšrocības kā jūs.

documentKredītkaršu lietošanas noteikumi

documentKredītkaršu lietošanas noteikumi

  • Kredītkartes pārvaldīšana internetbankā un Swedbank lietotnē: bloķēšana un atbloķēšana, limitu pārvaldīšana un atmaksas veikšana jebkurā brīdī.
  • Jaunums! Skati kartes PIN kodu un citu kartes informāciju mobilajā lietotnē. Tagad mobilajā lietotnē vari viegli piekļūt visu savu karšu datiem – kartes numuram, derīguma termiņam un Security code/CVC2 kodam, kā arī apskatīt kartes PIN kodu, ja esi to aizmirsis.
  • Swedbank mobilajā lietotnē apskati to vietņu sarakstu, kurām tava digitalizētā karte ir piesaistīta. Apskaties pamācību.
  • Kredītlimitu var sākt izmantot uzreiz pēc kredītkartes līguma noslēgšanas pat pirms kartes saņemšanas.
  • Var pārskaitīt naudu, veikt maksājumus un izņemt naudu no bankomāta tieši no kredītkartes konta.
  • Bezkontakta maksājumi – par norēķiniem līdz 50 EUR var samaksāt, vienkārši nopīkstinot karti uz termināļa. Bez PIN ievades, bez aizķeršanās, vienkārši ātra un droša iepirkšanās.
  • Bezkontakta maksājumi ar atbalstītajiem e-makiem.
  • Skaidras naudas iemaksa un izmaksa bankomātos.

Kad var atmaksāt izmantoto kredītlimitu?

  • Procenti netiks aprēķināti, ja tekošā mēneša izmantotā kredītlimita summa tiks atmaksāta līdz nākamā mēneša 10. datumam.
  • Ievērībai! Bezprocentu periods neattiecas uz skaidras naudas izņemšanu un pārskaitījumiem no kredītkartes konta.
  • Kartes ikmēneša maksa – 5,00 EUR.
  • Kartes izgatavošana un piegāde pa pastu - 2 EUR, piegāde uz filiāli - 4 EUR.
  • Procentu likme - sākot no 16% gadā. Tā tiek noteikta katram klientam individuāli.
Karte pasūtīta darbdienā: Saņemšanas vieta un laiks
Filiālēs “Spice” vai “Ķīpsala” Citās filiālēs vai karti piegādājot uz adresi
līdz 12.30 5 stundu laikā Nākamajā darbdienā
pēc 12.30 Nākamajā darbdienā Aiznākamajā darbdienā
Pakalpojums Cena, EUR
Pieteikšana
Kartes pieteikšana Ērtāk internetbankā Bez maksas Norādīt kartes piegādes veidu var internetbankā.
Kartes izgatavošana un piegāde Izdevīgāk pa pastu 2,00-4,00 Pa pastu - 2,00
Filiālēs - 4,00
Maksa automātiski tiek ieturēta pēc kartes aktivizēšanas. Maksa par karti, kas izgatavota pēc iepriekšējās kartes derīguma termiņa beigām, klientam jāmaksā iepriekšējās kartes derīguma termiņa pēdējā mēnesī vai pēc kartes aktivizēšanas.
Paātrināta karte options 35,00 Paātrinātu kartes izgatavošanu un piegādi var pasūtīt filiālē vai zvanot mums pa tālruni 67 444 444. Karti var saņemt bankas filiālēs vai bankā norādītajā klienta piegādes adresē pēc lēmuma pieņemšanas, ja kredītkartes kredītlimits vēl nav piešķirts. Daļu no šīs komisijas maksas (ne mazāk kā 20 EUR) banka pārskaita trešām personām par kartes piegādes pakalpojumu.
Lietošana
Ikmēneša maksa 5,00 Maksa tiek ieturēta no kredītkartes apkalpojošā konta līgumā noteiktajā ikmēneša maksājuma datumā. Maksa tiek automātiski ieturēta par katru mēnesi, kad karte bijusi klienta lietošanā.
Pirkumi Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Valūtas konvertācijas uzcenojums 2% Maksu piemēro, ja darījums (pirkums vai skaidras naudas izmaksa) tiek veikts valūtā, kas atšķiras no kartes valūtas. Informācija par aktuālajiem valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko Karšu organizāciju mājaslapā www.mastercard.com un www.visaeurope.com
Pārskaitījums no kredītkartes konta Sk. Maksājumi Pārskaitījuma komisijas maksas no kredītkartes konta ir identiskas kā maksājumiem no norēķinu konta.
Skaidras naudas darījumi Sk. Skaidras naudas darījumi
bankomātos un pie tirgotājiem
Pirkumu apdrošināšana Bez maksas Plašāk par pirkuma apdrošināšanu
Ceļojuma apdrošināšana Bez maksas Plašāk par ceļojuma apdrošināšanu
Bezprocentu periods Līdz nākamā mēneša 10. datumam Bezprocentu periods attiecas tikai uz pirkumiem ar karti. Skaidras naudas izņemšanai un pārskaitījumiem bezprocentu periods netiek piemērots.
Procentu likme gadā no izmantotās summas No 16% Procentu likme tiek noteikta individuāli un ir atkarīga no klienta kredītvēstures, kredītsaistību apmēra un regulāro ienākumu ieskaitījumiem kontā Swedbank.
Kredīta limita pārsniegšana un savlaicīgi nesamaksāta kredīta limita izmantošana 0,167% dienā no pārsniegtās summas Pārsnieguma un nokavējuma līgumsods.
Kredīta daļēja pirmstermiņa atmaksāšana Ērtāk internetbankā Bez maksas
Izmaiņas kredītkartes līgumā Bez maksas
Bilance bankomātos
- Swedbank bankomātos Latvijā Bez maksas
- Citu banku bankomātos 0,40
Pēdējo 5 veikto darījumu izdruka Swedbank bankomātos Latvijā 0,20
Ārkārtas skaidras naudas palīdzība ārzemēs Western Union apkalpošanas punktos 42,00 Kartes nozaudēšanas vai bloķēšanas gadījumos.
Pretenzijas izskatīšana Bez maksas Ja pretenzijas izmeklēšanai ir vajadzīgi darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
Slēgšana
Kartes slēgšana Ērtāk internetbankā un mobilajā lietotnē Bez maksas Kartes darbību ērti un ātri variet apturēt mobilajā lietotnē, un 10 dienu laikā tā automātiski slēgsies.

Spēkā no 01.10.2021.

  1. Piesakies kredītkartei internetbankā.
  2. Par pieņemto lēmumu informēsim telefoniski vai ar īsziņu.
  3. Iepazīsties ar noteikumiem, apstiprini, ka tiem piekrīti, un paraksti līgumu*.
  4. Kredītkartes limitu var sākt izmantot uzreiz pēc līguma parakstīšanas.
  5. Karti saņemsi 5 darbdienu laikā.
  6. Saņemot karti, autorizējies internetbankā un aktivizē karti*.

*Jaunus kredīta darījumus parakstīt un veikt kredītkartes aktivizāciju internetbankā var no plkst. 7.00 līdz 22.00. Pēc plkst. 22.00 notiek automatizēta dienas laikā noslēgto darījumu datu apkopošana un reģistrēšana un saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu nakts laikā līdz plkst. 7.00 aizliegts noslēgt patērētāja kreditēšanas līgumus.

Ienākumi

  • Taviem ikmēneša neto ienākumiem ir jābūt vismaz 450 EUR (Platinum gadījumā – 670 EUR).
  • Tev ir jābūt stabiliem ienākumiem vismaz 6 mēnešus pēc kārtas un darbā vairs nedrīkst būt pārbaudes laiks.

Saistības

  • Ikmēneša izdevumi kredītsaistību segšanai nedrīkst pārsniegt 40% no ikmēneša ienākumiem.
  • Tev nav neatmaksātu kredītu Swedbank vai pie cita kreditora vai nesamaksātu rēķinu par dažādiem pakalpojumiem.
  • Ja kredīta atmaksai novirzāmo līdzekļu avots nav darba alga, tad jābūt gatavam iesniegt šo citu ienākumu saņemšanas apliecinošus oficiālus dokumentus.
  • Velosipēds tika nozagts
  • Bērns bērnudārzā saplēsa ziemas jaku
  • Brilles tika saplēstas
  • Dators tika sabojāts
  • Slēpes tika salauztas
  • Sērfošanas aprīkojums tika bojāts
  • Un daudz ko citu

document Pirkuma apdrošināšanas noteikumi

document Pirkuma apdrošināšanas informācijas dokuments

  • Pirkuma apdrošināšana darbojas precēm, kas ar kredītkarti iegādātas veikalā vai internetā.
  • Tā nodrošina atlīdzību par izdevumiem, kas radušies saistībā ar ilglietojuma preču* remontu vai aizstāšanu zādzības, bojājumu vai bojāejas gadījumā pat tad, ja tas noticis paša kartes lietotāja netīšas darbības rezultātā.
  • Tā ir spēkā lielākajai daļai pirkumu, tai skaitā apģērbam, sporta aprīkojumam, tehniskām ierīcēm u.tml. 180 dienas no pirkuma brīža.
  • Lai pieteiktu apdrošināšanas atlīdzību, jāuzrāda pirkuma dokuments un maksājuma informācija.

* Ilglietojuma preces ir mantas, kuru lietošanas ilgums ir vismaz 3 gadi. Produkta lietošanas ilgumu nosaka ražotājs.

Apdrošinājuma summas ir noteiktas katram apdrošinātajam objektam, apdrošināšanas gadījumam un kalendārajam gadam.

  • Vienam objektam 1000 EUR
  • Vienam apdrošināšanas gadījumam 2000 EUR
  • Gadā 4000 EUR
  • Īpašā apdrošināšanas objektu grupa* 400 EUR
  • Pašrisks par katru apdrošināšanas gadījumu ir 30 EUR

* Datori, datoru daļas un ārējās ierīces; mobilie tālruņi; brilles, tai skaitā saulesbrilles; pulksteņi; unikāli objekti, rotaslietas (tai skaitā dārgakmeņi, dārgmetāli un pērles); kažokādas izstrādājumi.

Medicīniskās palīdzības un ceļošanas vai transporta ķibeles gadījumā Covid-19 tiek pielīdzināts citām slimībām, kuras ceļojuma apdrošināšanas noteikumos nav minētas kā izņēmumi.
  • Daudziem izdevumiem, kas saistīti ar nevēlamām ceļojuma izmaiņām (lidojuma atcelšana, kavēšanās, brauciena pārtraukšana u.tml.).
  • Tagad limits medicīniskajai palīdzībai vienam apdrošinātajam ir 750 000 EUR.
  • Bagāžas pazušanu vai zādzību.
  • Ceļošanas laikā gūtām traumām (t.sk. slēpošanas, peldbaseina negadījumi u.tml.).
  • Juridiskās palīdzības nepieciešamību.
  • Ceļojuma atcelšanu slimības dēļ.
  • Un citām situācijām
  • Ceļojuma apdrošināšana pasargā no nevēlamiem uztraukumiem un vēl jo svarīgāk, no negaidītiem izdevumiem, baudot brīvdienas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā kartes lietotājam un ar to kopā ceļojošai ģimenei* bez papildu maksas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā, ja ceļojuma laikā tev ir aktīva kredītkarte, pat ja ceļojumu iegādājies ar citu karti un pirms kredītkartes noformēšanas.
  • Ceļojuma apdrošināšana ar kredītkarti atmaksāsies, ceļojot ar ģimeni pat tikai vienreiz gadā.

* Ceļojuma apdrošināšana ir spēkā ģimenei, kas ceļo kopā ar tevi un ir tavs laulātais, dzīvesbiedrs, bērni un mazbērni (līdz 17 gadiem ieskaitot vai, ja ir pilna laika studenti un nav precējušies, līdz 21 gadam ieskaitot).

Zelta kredītkarte

Platinum kredītkarte

Kredītkartes komisijas maksas Ikmēneša maksa ir 5 EUR, ieskaitot bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu Ikmēneša maksa ir 17 EUR, ieskaitot bezmaksas ceļojumu apdrošināšanu
Apdrošinātās personas Visa kopā ceļojošā ģimene Visa kopā ceļojošā ģimene
Apdrošinātais risks Apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam līdz (EUR) Apdrošinājuma summa vienam apdrošinātajam līdz (EUR)
Medicīniskā palīdzība (izmaksas) 750 000 EUR 750 000 EUR
Apdrošinātais risks Apdrošinājuma summa/limits vienai kredītkartei līdz (EUR) Apdrošinājuma summa/limits vienai kredītkartei līdz (EUR)
Personiskās mantas (bojājums, zādzība) 1000 EUR 2500 EUR
Ceļojuma maršruta / grafika izmaiņas 2000 EUR 3500 EUR
Aviobiļetes maiņa 150 EUR 150 EUR
Izlidošanas kavēšanās (vairāk par 4 stundām) 150 EUR 500 EUR
Izlidošanas kavēšanās (vairāk par 24 stundām) 300 EUR 500 EUR
Bagāžas kavēšanās (vairāk par 4 stundām) 300 EUR 1000 EUR
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 10 000 EUR 20 000 EUR
Juridiskā palīdzība 1000 EUR 10 000 EUR
Drošības nauda 3000 EUR 5000 EUR
Nomas automašīnas KASKO 40 000 EUR (pašrisks 250 EUR)
Pašrisks 30 EUR* Bez pašriska
Apdrošināšana Apdrošināšana ir spēkā automātiski**.
Spēkā esamība Spēkā līdz kredītkartes līguma termiņa beigām ceļojuma pirmos 3 mēnešus.
Noteikumi

* Pašrisks attiecas uz apdrošināšanas gadījumiem, kas saistīti ar īpašuma apdrošināšanu, ceļojuma maršruta maiņu un civiltiesiskās atbildības un juridiskās palīdzības apdrošināšanu.
** Apdrošināšana stājas spēkā no kredītkartes līguma noslēgšanas brīža un paliek spēkā visu kredītkartes līguma darbības laiku.

Kredītkarte ir maksājumu karte, ar kuru var norēķināties par precēm un pakalpojumiem veikalos vai internetā. Kredītkartei tiek piešķirts naudas kredītlimits. Kredītkartes ieguvums ir tajā iekļautās bezmaksas priekšrocības – pirkuma un ceļojuma apdrošināšana, sadarbības partneru piedāvājumi u. c. Ja maksā ar kredītkarti un tērē savus personiskos naudas līdzekļus, procenti par to nav jāmaksā. Ja izmanto kredītkartes kontā piešķirto kredītlimitu, par iztērēto summu jāmaksā kredīta procenti. Bezprocentu periods nozīmē, ka par pirkumiem nav jāmaksā procenti, ja tos veic konkrētā periodā un atmaksā iztērēto summu līdz bezprocentu perioda beigām. Par pirkumiem, kurus veic ar Zelta kredītkarti līdz esošā mēneša beigām, procenti nav jāmaksā, ja iztērēto kredītlimitu atmaksā līdz nākamā mēneša 10. datumam (ieskaitot). Kredītkarte un debetkarte ir norēķinu kartes, kuras var izmantot, lai norēķinātos par precēm vai pakalpojumiem. Maksājot ar kredītkarti, var izmantot gan savu, gan aizdoto naudu. Turpretī norēķinos ar debetkarti var izmantot tikai savus personiskos naudas līdzekļus. Kredītkarte piedāvā dažādas papildu priekšrocības, piemēram, pirkuma un ceļojuma apdrošināšanu. Neilgi pirms kredītkartes derīguma termiņa beigām banka izgatavo jaunu karti ar jaunu termiņu, kuru nosūta pa pastu uz klienta norādīto adresi. Pēc kartes saņemšanas tā jāaktivizē Swedbank internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes. Jaunu kredītkarti var pasūtīt internetbankas sadaļā Kartes > Kredītkartes, aizpildot pieteikumā prasīto informāciju. Pēc pieteikuma apstiprinājuma karte tiek nosūtīta uz norādīto pasta adresi. Ja karte ir nozaudēta, aizmirsts PIN kods vai noticis kas cits, kartes aizvietošanu var pieteikt internetbankas sadaļā Kartes > Manas kartes > Aizvietot karti. Kredītkarte tiek atjaunota ar to pašu derīguma termiņu kā iepriekšējā karte un nosūtīta uz norādīto pasta adresi. Zelta kredītkartē ir iekļauta ceļojuma apdrošināšana, kas pasargā visu ģimeni no negaidītiem uztraukumiem un izdevumiem. Apdrošināšana ir spēkā, ja ceļojuma laikā ir aktīva kredītkarte, pat ja ceļojumu esi iegādājies ar citu karti un pirms kredītkartes noformēšanas. Lai internetveikalos varētu maksāt ar kredītkarti, aktivizē funkciju “Pirkumi internetā” internetbankas sadaļā “Manas kartes” vai mobilās lietotnes sadaļā Kartes > Iestatījumi. Jauna karte tiek izgatavota un piegādāta 4–6 darbdienu laikā pēc pozitīva lēmuma pieņemšanas par kredītkartes piešķiršanu. Kartes PIN kodu var apskatīt Swedbank mobilās lietotnes sadaļā “Kartes”, nospiežot uz pogas “PIN kods”. To var nomainīt tuvākajā Swedbank bankomātā, izvēloties Citas darbības > Mainīt PIN kodu. Atjaunotai kartei saglabājas iepriekšējās kartes PIN kods. Mobilās lietotnes sadaļā “Kartes” nospied pogu “Pievienot Apple Wallet”, apstiprini ar Smart-ID PIN2 un nospied “Tālāk”. Lai karte tiktu pievienota Apple Pay, izlasi un apstiprini noteikumus. Pēc to apstiprināšanas karte tiks pievienota Apple Pay. Swedbank mobilās lietotnes sadaļā “E-maki” nospied pogu “Pārvaldīt” un izvēlies karti, kas jāpievieno. Darbība jāapstiprina ar Smart-ID PIN2 un jāizlasa un jāapstiprina noteikumi. Īsziņā saņemsi kodu, kas jāievada sadaļā “E-maki” un jānospiež poga “Turpināt”. Lai norēķinātos ar Google Pay, iestati to kā noklusējuma maksājuma veidu. Ja vēlies saņemt karti ar jaunu kartes termiņu, piesaki tāda paša veida kredītkarti, aizpildot pieteikumu un laukā “Papildu informāciju” ierakstot komentāru par jaunas kartes izgatavošanu ar ilgāku kartes derīguma termiņu.

Parūpējies par savu drošību ar ceļojuma apdrošināšanu, kas tagad ietver arī Covid-19 papildu apdrošināšanu.

Sākot no 2021. gada 6. maija, piedāvājam Ceļojuma apdrošināšanu ar Covid-19 apdrošināšanu bez papildu maksas.

Maršruta grafika/izmaiņu riska ietvaros ar Covid-19 papildu apdrošināšanu mēs atlīdzināsim ceļojuma atcelšanas izdevumus, ja pirms brauciena saslimi ar Covid-19 vai esi kontaktpersona, kurai saskaņā ar valstī noteikto kārtību jāatrodas izolācijā vai karantīnā.

Papildu apdrošināšana atrodoties ārzemēs ir spēkā, ja ir apdrošināts Medicīniskās palīdzības un/vai Maršruta/grafiku izmaiņu risks, un izpildīts kāds no šiem priekšnosacījumiem:

  • saņemts negatīvs Covid-19 SARS-CoV-2 RNS vai antigēnu testa rezultāts 72 stundu laikā pirms ceļojuma sākuma, šajā gadījumā papildu apdrošināšana spēkā 30 dienas;
  • pēdējo 6 mēnešu laikā pirms ceļojuma esi slimojis ar Covid-19 un esi pilnībā atveseļojies;
  • saņemts pilns vakcinācijas kurss pret Covid-19.

Piemēram, mēs atlīdzināsim ar Covid-19 saistītus ārstēšanās izdevumus ārzemēs, naktsmītnes vai papildu radušos transporta izdevumus, ja tevi neielaidīs sabiedriskajā transportā Covid-19 simptomu dēļ.

Ceļojuma pārtraukšanas vai atcelšanas rezultātā radušies zaudējumi, kuri radušies valsts iestāžu rīcības vai lēmumu dēļ, ieskaitot ar pandēmiju saistītus lēmumus (piemēram, tiek slēgtas valstu robežas, ieceļotājiem jāievēro obligāta pašizolācija), netiek atlīdzināti.

Rūpīgi apsver nepieciešamību doties uz ārzemēm!

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk

Spēlējot šo spēli, jums ir iespēja noskaidrot, kādos gadījumos un kuras preces ir aizsargātas ar kredītkartes pirkumu apdrošināšanu.

Sākt spēli

Labākā izvēle pirkumiem un ceļošanai ārzemēs.

Swedbank labākā ceļojumu apdrošināšana, piekļuve lidostu atpūtas telpām un nomas automašīnas apdrošināšana.

Apdrošināšana, kas palīdzēs atmaksāt kredītkartes izmantoto kredītu, ja zaudēsiet darbu vai iestāsies darbnespēja.

Ar karti saistīti jautājumi un kartes pretenzijas

Ar apdrošināšanu saistītie jautājumi un atlīdzības pieteikšana

  • phone+371 67 444 449
  • Apdrošināšanu nodrošina Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Pieteikt atlīdzību

Jūsu pieteikums šim produktam jau tiek izskatīts. Vai vēlaties nosūtīt vēl vienu pieteikumu?
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Papildini savu uzkrājumu līdz gada beigām

Tā vari palielināt 20% nodokļa atmaksas summu jau 2025. gadā.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.